15 Şubat 2011

İLK YAŞ PARTİSİ


                                                  Annesinin balı, lokumu artık  bir yaşında
                                   İlk gülüş, ilk diş ,ilk söz,ilk adım gibi ilk yaş günü de benim
                                  için çok özel minik oğluma sevdiklerimizi  davet edip kış
                                 konulu bir parti hazırlamak için kolları sıvadım elimden
                                 geldiğince ufaktefek eksiklik ve aksaklıklar olmasına rağmen
                                 içime sinen bir parti hazırladım. Bu partinin hazırlanmasında
                                 benden destek ve emeğini esirgemeyen kızkardeşime
                                 anne ve babama çok teşekkür ediyorum. şimdi fotoğrafları
                                 sizlerle paylaşmak istiyorum fotoğrafları çeken arkadaşım
                                 aslıhana da  teşekkür ediyorum
                               
                                 

                         








7 yorum:

yazkaynaklari dedi ki...

mükemmel mükemmel :))
profesyonelleri aratmayan bir çalışma.. hatta çok daha özgün ve iç ferahlatıcı..
o gün orada bulunmak bizim için bir onur ve ayrıcalıktı ;)
bu yakışıklı, şanslı oğlana ve yetenekli, güzel annesine nice nice seneler diliyorum..

hee bi de komşuda pişer bize de düşer diye umuyoruumm umuyoruummm... :D

Ebru dedi ki...

Tek kelimeyle harika, bayıldık biz! Kış konsepti süper olmuş dekorasyonda, hem çok sade ve ferah bir havası var, hem de üzerinde çok uğraşıldığını belli eden yüzlerce minik detay. Kekler, pasta, kurabiyeler ise tamamen ayrı bir dünya olmuş; ellerinize, fikirlerinize sağlık. Hem dizayn hem de uygulama müthiş :) Ufaklığın her günü annesinin bu özenli emekleriyle güzelleşecek, belli ;)
Fotoğraflar da çok başarılı bu arada, onlar için de ayrı tebrikler..

sevde dedi ki...

ablacım teşekkür ediyorum ne güzel yazmışsın okudum okudum okudukça şımardım

sevde dedi ki...

yazkaynakları çok teşekkür ediyorum . komşuda pişer kısmınıda unutmuyorum elimden geleni yaparım inş.

dragonfly dedi ki...

sevdecim bayılıyorum acıp acıp bakıyorum canım

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Minik prense mutlu yillar diliyorum.Hersey mukemmel olmus.Boyle hunerli bir anneye sahip oldugu icin cok sansli.Tavandan balon sarkitmayi ben de dekoratif bularak ozel gunler de yapiyorum,ama ucan balon bulamadigim icin rafyalarla baglayip kagit bantlarla tavana yapistiriyorum. Merdivenden dusme riskine ragmen.))Sizden ricam ucan balonlari nerden temin ediyorsunuz.
Sevgilerimle...

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

oğluma bir yaş hazırlığında olan ben blogunuza ve yaptıklarınızı cok sevdim, yabancı sitelerde olan birçok şeyi yapan birini turkiyede gormek harika.. peki separişle calısıyormusunuz??
mailim..aysunkaraalioglu@hotmail.com