10 Nisan 2011

CUPCAKE ROMANTİK

                              
                               Bu cupcake lerin içlerini çilek parçacıklı krema
                               ile doldurdum süslemelerinide pastel renklerde
                               yapmayı tercih ettim ...cupcake leri hazırlarken
                               yanlız değildim kuzenciğimle hazırladık
                               oldukça geç saate kalmıştı işim fakat birlikte
                               keyifle üstesinden geldik :)


6 yorum:

Hayatın Tatları dedi ki...

bayıldım bu cupcake lere. ellerinize sağlık..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Bir arkadasimin yorumlari arasinda gorup Sevde ismi ilgimi cektigi icin blogunuzu ziyarete geldim iyiki gelmisim.Ayy bayildim tam benlik bir blog.Eline emegine saglik,bu sirin siteyi takip etmek isterim ama izleyiciler yaziyor fakat bolumu gorunmuyor canim.Sevgilerimle...

sevde dedi ki...

arkadaşlar teşekkür ediyorum... sevalce bende senin takipçin olmak istiyorum fakat seninde izleyicilerin görünmüyor sanırım bir problem var daha sonra tekrar deneyelim selamlar...

büşra dedi ki...

benim için de harika bir deneyimdi.bu arada blogu takip edenlere de söylemiş olayım görüntüsü kadar lezzeti de mükemmel.(tabi yemeye kıyabilirseniz:)

sevde dedi ki...

büşracım teşekkür ediyorum canım

Beyhan dedi ki...

Gerçekten harika görünüyorlar