25 Nisan 2011

PARTİ CEPKOLİK (doğum günü)

                                                        Profesyonelliğe ilk adım!

                                            Sonunda tüm hafta boyunca hazırlıklarını
                                          sürdürdüğüm partinin fotoğrafları... Eşinin cep
                                          telefonu konuşmalarından bıkmış, bir bayanın
                                          eşi için hazırlamak istediği  bu doğum günü
                                           partisini tasarladım.
                                             Bir erkek olduğu için sade ve ayrıntısı çok 
                                           olmayan ama amacı çarpıcı şekilde vurgulayan bir
                                           konsept olsun istedim...

                              
                                

                                                     
                                              ve şimdi detaylar  aksesuar olarak dalları bir vazoya
                                              yerleştirip üzerine cep telefonlarını  astım ve kırmızı
                                              beyaz kartonlardan çiçekler kesip dalların boşluklarını
                                              doldurdum...

                                                      Pasta ,kurabiye ve cupcake ler.....






                                                                                                                   

9 yorum:

sena koparan dedi ki...

herşey için çok teşekkür ederiz:) özellikle eşceğizim ceptelefonundan ağaca bayıldı ve mesajda yerine ulaştı ;)
tebrik ederim. sevgiler...

sevde dedi ki...

canım beğendiğinize sevindim nice sağlıklı mutlu yıllar inşallah.

buke dedi ki...

ayyyy harika olmuş yaa :)))) daha güzel bi dışavurum olamazdı :)))) ellerinize sağlık

Jelly Shot Test Kitchen dedi ki...

This is my first visit to your blog and I can't wait to come back! What beautiful treats! XO Michelle

sevde dedi ki...

delights me to visit ... Thank you, Michelle

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdecim,eline emegine saglik hersey cok guzel olmus ama ben kurabiyelere ve mufinlere bayildim.
Mesaj da yerine ulastigina gore super demektir.))
Sevgilerimle...

Tijen dedi ki...

Bir işi tamamlayıp da o yorgun haliyle "ohhhh bu da bitti, iyi iş çıkardım" demesi insanın, tadanların, görenlerin beğenileri... Galiba bir şey başarmanın en güzel yanı. Ellerine sağlık Sevde!

ayfersultan yemek tarifleri ve hobiler 2 dedi ki...

sa.Ellerinize sağlık çok güzel çalışmalar:).A.E.O

dragonfly dedi ki...

sevdecim uzun zamandır bloglarda dolasmıyordum...

Yaptıklarına bayıldım..gercekten cok hosuma gitti ...Hepsine ayrı ayrı yorum yazmıyorum ama tek kelimeylebayıldım...annen içinhazırladıgın kahvaltı. sena için hazırladıgın pasta vebu pastan..supperr olmuss cnm benim