8 Mayıs 2011

ANNELER GÜNÜ

                                      Öncelikle tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.
                                   Bu sabah annem için güzel bir kahvaltı hazırlama niyeti
                                   ile küçük kuzucuğumdan önce kalkmayı planladım çünükü
                                   bıdığım yürümeye başladı ve minik boyuna bakmadan benim
                                   bütün yapacağım hazırlık koşturmaya kendi de katılmak
                                   istiyor ve bende başa çıkamam tedirginliği ile oğlumun uyanacağı
                                   vakitten 2 saat önce kalktım rahatça hazırlıklarımı yapayım diye
                                   amma velakin  işimin olduğunu hissetmiş olacakki  kuzucuğumda
                                   bu gün 2 saat erken uyandı.eh bu durumda bende yapacaklarımın
                                   bağzılarını yetiştiremediğimden dolayı ufak tefek eksikliklerle
                                   bir kahvaltı softası hazırladım bu arada bugün kız kardeşiminde
                                   doğum günü idi sabah bi parti akşam bi parti derken yoğun bir
                                   gün geçirdik.Ve fotoğraflar
                                 






6 yorum:

Hayatın Tatları dedi ki...

masa çok hoş ve sıcacık...
Annende kızkardaşinde çok şanslılar...Keşke benimde senin gibi bana hazırlık yapan bir kardeşim olsaydı :)

NESLiiCE dedi ki...

Cok güzel gözüküyor masa ellerinize saglik

Tijen dedi ki...

Ne güzel böyle sofralara oturmak.
Nice güzel sofralarda sevdiklerinle...

sevde dedi ki...

arkadaşlarım teşekkür ediyorum yorumlarınız için hepinizin güzel mutlu sofraları olsun sevdikleri ile beraber oturacağı

Cafe Pepela dedi ki...

Ay maşaAllah. Her şey çok zarif / çok şık görünüyor...

Ellerinize / gönlünüze sağlık!!

Minik yavrunuzu da Allah c.c bağışlasın. Yeni yürümeye başladığı zamanlarsa, nasıl tatlıdır şimdi :)

Kalbi selamlarımla

özge bayrak dedi ki...

sevdecim bu yapacaklarından bazıları ise, pes diyorum! maşalla... anneler günü kahvaltısı demek, içim bir hoş oldu, sımsıcak, sevgi dolu...