17 Mayıs 2011

KELEBEK KURABİYE

      Hoşgeldin Hümeyra bebek  
Hümeyra bebek için dün kelebek kurabiyeler hazırladım.Kurabiye süslemekten herzaman çok keyif alıyorum ama sanki bebeklere hazırladığım kurabiyeler ayrı bi keyif ve mutluluk veriyor.Henüz bir haftalık olan küçük meleğe sağlık,mutluluk,huzur dolu hayırlı bir ömür diliyorum.


 Bu arada kutu ve süslemesinide kendim yaptım  ilk defa oluklukarton ile kutu yapmayı  denedim. İstediğim ölçü yaptım , karton ve renkli kağıtlarla hazırladığım kelebekleri kutu üzerine yapıştırarak süsleme işlemimi de tamamlamış oldum.




3 yorum:

Ayşe Ceren dedi ki...

Sevdeciğim kurabiyelerine hepimiz bayıldık. Çok incesin, çok teşekkür ederim. Tekrar ellerine sağlık.
Şeyma

marifet ellerimizde dedi ki...

merhabalar blogunu yenı gezdım.bayıldım .hemende ızlemeye adlım.masallah masallah sana .harıkasın:)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdecim,önce banner,in harika olmuş bayıldım.Bu güzel blogla çok uyuşmuş.Ayrıca kurabiyeler ve de kutu süslemen de ayrı bir harika olmuş.Eline emegine saglık.
Sevgilerimle...