24 Mayıs 2011

KELEBEKLİ PASTA

 

 Bu sene  kızkardeşimin yaşgünü ve anneler günü  aynı güne denk geldi  iki hazırlık birden yapıncada  biraz bitaşla  iki kuş durumları oldu kelebek kalıplarla peçetelik hazırlamıştım  sabah anneler günü masamda kullandım akşamda farklı peçeteler ile kardeşimin yaşgününde kullandım. pastamı  çilek muz ve cevizli yaptım üzerinide bahar münasebeti ile pastel sarı şeker hamurundan çiçeklerle süsleyip beyaz bir kelebek kondurdum sizlerede fikir olması açısından çok fotoğraf çekemedim ama olanları  paylaşmak istiyorum




                                 

8 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdecim,Annenin ve senin anneler gununuzu,kardesinin de yeni yasini kutluyorum.RABBIM nice guzel gunleri ailece bir arada gecirmek nasip etsin.
Bu arada pasta da peceteler de sahane gozukuyor buradan,eline emegine saglik.
Sevgilerimle...

sevde dedi ki...

amin seval ablacım,teşekkür ediyorum

sena koparan dedi ki...

herşey çok güzeldi hele tadı malum markadan daha güzeldi tabi benim damak tadımı bildiğinden birde benim kardeşim olmasından dolayı güzel yapacak naaapalım :)))
teşekkür ederim herşey için :))

sevde dedi ki...

afiyet oldu canınım:) bana ve kendine yaptığın iltifatlar için teşekkür ederim:)) nice mutlu yıllara inşallah...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

oyy cok cok zarif olmus :)) ellerine emegine saglik sevdecim ... eminim cok mutlu olmuslardir.. kiz kardeisne nice seneler diliyorum annecininde gecmis anneler gününü kutluyorum :)
sicacik sevgiler..mutlu pazarlar..

Beti Fashion Design dedi ki...

sevde::::canım hoşgeldin diyeğim bende sana:)sevindim,ilk bloga başladığım yazıma bakmışsın,acemi olduğum:)şimdi sen bu kayda yorum yazınca okudum kendi yazımı baya bir acemiymişim yazım hataları berbat:))biran önce eski kayıtları düzeltmem lazım,sayende bir kez daha hatırlamış oldum:)))teşekkür ederim güzel yorumun için herzaman gel öpüyorum...

Kelebeklere bayıldım çok zarif eline sağlık

Sarah-Jane - SiliconeMoulds.com dedi ki...

Pretty and summery :-)

MÜNSTER dedi ki...

Ellerine, emeklerine saglik canim benim... Sahane olmus pasta dahil hersey.... Sevgilerimle