1 Haziran 2011

TRUFFLE


Bir süredir  çikolata  yapımı ile ilgili çalışmalarım  var ,oldukça meşşakkatli bir uğraş bir okadarda keyifli tamamen kendi zevkinize uygun ve oldukça kaliteli bir ürün elde ediyor ve afiyet ile yiyiyorsunuz kuvertür dediğimiz kalıp çikolatayı yapıcağımız miktar eritiyor ve dilediğimiz malzemeleri katıp(krema,badem,fıstık,fındık,kuru meyveler vs.)istediğimiz şekil kalıplara koyup tekrar donmasını bekliyoruz aslında çok basit görünüyor fakat acemiliği atana kadar bayağı bir emek ve çikolata harcıyorsunuz:) artık lezzet ve görüntüde istediğimi tutturmaya başladım .mutluyum:))

                                                                     
 Büyük bir çay fincanın içerisine yerleştirdiğim truffları elyapımı  kağıt çiçekle süslemiş bulunmaktayım bu hali ile bir arkadaşa çaya yada kehve içmeye giderken götürülebilir yada babalar günü yaklaşıyor  güzel bir fincan, kupa, bardak içerisnde babalarımızada el yapımı çikolata hoş bir hediye olabilir diye düşünüyorum.Yakında farklı çikolata ve sunumlarımıda sizlerle paylaşıcağım.. .Hepinize çikolata tadında günler diliyorum:)

2 yorum:

MÜNSTER dedi ki...

Ellerine saglik Sevdecigim... Cikolatalarim ye beni diye bagiriyor... Ben de cok seviyorum cikolata yapmayi ama dedigin gibi bir hayli el oyalayici... AMa sonuc bu oyalanmaya degiyor dogrusu,,, Sevgilerimle, calismalarinda basarilar diliyorum...

Armina dedi ki...

Truffle harika görünüyor ellerine sağlık kelebekli pastaya bayıldım.