26 Temmuz 2011

KESME VE KABARTMA MAKİNAM

Merhabalar

Sizlere kağıt kesme ve kabartma makinemden biraz bahsedeyim...   http://atölyemiskin.blogspot.com/ bana yaptığı yorumda makinamın fotoğraflarını görmek istediğini söylüyor onun isteğide postumu yayınlamak için beni hızlandırdı aslıcım sevgiler... makinamın kabartma yapmak için ayrı kesim yapmak için ayrı kalıpları var kağıt, karton ,sünger,keçe kesebiliyor ben sadece kağıt ve karton kesimi ve kabartması yapıyorum ve çok başarılı eski yayınlarımdada göreceksiniz özellikle cupcake sülemelerinde kullandım ,aldığım kalıplara göre tamamen zevk ve hayal gücüne göre bişeyler çıkıyor ortaya davetiyeler,cupceke süslemeleri,doğum günleri için flamalar, etiketler, sofra süslemeleri ,bunlar benim yaptıklarım, makinenin kullanımıda oldukça pratik iki plaka arasına kalıbınızı ve üzerinede kağıdı koyup makinenin kolunu çeviriyorsunuz işte bukadar tabiiki basit görünse de bir parti hazırlığı için oldukça uğraş gerekiyor ön hazırlık olarak kağıtları eşit ölçülü kesip yapıcağınızı tasarlayıp  gerektiğinde farklı kağıtları yapıştırp değişik ana malzemeler hazırlamak vs...  sonuç ve çalışması  keyif verici... hepinize sevgiler








10 yorum:

ASLI ERKAN dedi ki...

canımmm,teşekkür ederiim:)kalıp süpermiş,beni al diye bağırıyor ordan valla.bu işe de el atasım var feci halde ama tutuyorum içimdeki açgözlü yay kızını.ne vaktim ne cebim ne de oğluşum dayanır bir girişime daha:)senden sabırsızlıkla bu aletle yaptığın her bir çalışmayı bekliyorum.sevgilerimle.

marifet ellerimizde dedi ki...

sevdecım..alet super...ben neler cıkartıyor merak edıyorum..hadı bıraz daha hız....bızı merakta komaaaaaa....
gercı bebısınıde ıhmal etme.....


zeynep

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Nazik yorumunuz için çok teşekkür ederim. Ne kadar hamarat olduğunuz her halinizden belli. Ellerinize sağlık

Armina dedi ki...

Hayırlı ramazanlar dilerim...

SİRİN TASARIMLAR dedi ki...

merhaba sevde:)bu makinayı görünce yorum yazmadan edemedim,çok güzel.nerden ve nasıl temin edildiğini öğrenmek istiyorum.yardımcı olurmusun.teekkürler..

Adsız dedi ki...

merhabalar.sitenizi yeni keşfettim.çok beğendim.ellerinize sağlık.yalnız şu makineyi nerden aldığınızı söylerseniz -bize de bundan al- diye başımın etini yiyen kızlarıma yaz tatili etkinliği için almak istiyorum.cevabınız için şimdiden teşekkürler. ARİFE

sevde dedi ki...

arifecim mail adresini bilmiyorum partivakti1@gmail'e mesaj atarsan bu konuda elimden geldiğince yardımcı olurum sevgiler

modadabirkadin dedi ki...

çok faydalı bir aletmiş. bir tane de bana lazım kesin...
keyifle dolaşıyorum bloğunuzda. zevkinize hayran kaldım. ellerinize ve fikrinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar merhaba
Bir konuda fikrinizi almak istiyorum söyle bir alet varmış http://urun.gittigidiyor.com/beyaz-esya-ev-aletleri/cricut-kagit-kumas-kece-kesici-86498671 almak istiyorum ama sizde sorayım dedim ben özelliklerine baktım bilgisayardan girilen şekle göre keçe kumaş..vs kesebiliyor ama fiyatı biraz pahalı ne dersiniz alayım mı?

sevde dedi ki...

adsız arkadaşım:) bu ürünü zamanında bende inceledim tavsiye alabileceğim kullanan bir kişi ile karşılaşmadım :( bu makine yerine sizzix i tercih ettim..bu makinanın türkiyede satışı olmadığından bakımıda olmaz düşüncesi vardı elektronik ürünlerinde arızalanma olasılığı hali ile yüksek ve bu ürünü inceledim kullanılmış bir ürün buda bir risk .. ancak kullanan birilerinden alınan fikir daha tatmin edici olur sizin için ...