27 Ağustos 2011

CUPCAKE

Arkadaşlar  Ramazan-ı şerifin sonuna geldik koskoca bir ay göz açıp kapayana kadar (bence) hiç anlamadan gelip geçti ,artık bayram hazırlıklarını tamamlamaya çalışıyoruz  ufak tefek alışverişlerimiz kalmıştı onlarıda bu akşam hallettik... Şimdiden hepinizin mübarek Ramazan bayramını tebrik ediyorum.
Birkaçgün önce karışık kuru meyveli cupcekler hazırlamıştım kendimize kadar iftar sonrası çay yanına, üzerlerinide şeker hamuru ile süsledim, pastel renkleri genelde çok seviyorum cupceklerede bu zevkim yansımış bulunakta...İşte hazırlamış olduğum cupcakeler...



5 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdecim eline sağlık,beyaz şeker hamuruyla ve deseniyle zarif cupcakeler olmuş.
Bayramını kutlar,ailece nice mutlu bayramlar dilerim.
Sevgilerimle...

Nita dedi ki...

Merhaba

Bu güzel görünümlü ve lezzetli idi.
I like it. Gerçekten keyif aldım. Tebrikler.

Bir öpücük.

Nita

Armina dedi ki...

Yorumunu yeni gördüm bayram telaşıyla blogumla ilgilenemedim sorunun cevabı biraz geç oldu kusura bakma. Şekerpareyi sormuşsun bayramın 2. gününe kadar tadı bozulmadan durur.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik sevdecim, cok zarif görünüyor..sicacik sevgi ve selamlarla..

The Caked Crusader dedi ki...

I love your presentation in the teacup - looks so pretty!