21 Ağustos 2011

İFTAR SOFRASI -2

Arkadaşlar sizlerle paylaştığım bu ikinci davet soframdada akrabalarımızla birlikte iftarımızı yapmış bulunuyoruz... Bir önceki soframdan çokta farklı birşey yok aslında, daha önce kabartma kalıplarımla peçetelikler yapmıştım onların takımı olarakta çatal kaşık altlıklarını hazırlıyordum ve bu soframa yetiştirebildim birde masamdaki çiçek farklı bu sefer ... Telaştan servis esnasında masamın fotoğrafını çekmemişim ama sunumu şık olan iftariyeliklerim,milföy kaselerim,ve kavun diliminde jölemin fotoğraflarını sizlerede fikir olması açısından paylaşıyorum....İşte sizlere davetimden kareler...





6 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

SEVDECIM YINE NEFIS OLMUS..SEN NE YAPSAN GUZEL YAPIYORSUN..MAŞALLAHHHH...

sevde dedi ki...

zeynepcim güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum...öpüyorum seni

Lezzet Karnavalı dedi ki...

sofra çok güzel olmuş, tabaklara ve peçetelere bayıldım:)

sevde dedi ki...

gülcüm güzel yorumun ve ziyaretin için teşekkürler...

özge bayrak dedi ki...

ne kadar beceriklisin sevde. hem yemek sunumları hem de düzenleme... çok şık ve muntazam görünüyor herşey.
allah bol berketli ve sağlıklı,mutlu, beraberce yenilen sofralar nasip etsin cümlemize.sevgiler.

sevde dedi ki...

özgecim teşekkür ediyor ,içten bir amin diyorum