7 Ağustos 2011

MODA ETKİNLİĞİ

Hepimizin Ramazan-ı şerifi mübarek olsun... Sıcaklar ve ramazan ayının etkisi ile postlarımı biraz gecikmeli olarak yayınlıyorum...Geçtiğimiz günlerde Amerikalı  modacı Neima Stawi'nin italya da markalaştırdığı koleksiyonunun istanbulda tanıtımı vardı davetli olarak eli boş gitmek olmazdı bende koleksiyonunu inceleyip uygun bir model seçip butik kurabiyelerimi hazırladım bakalım beyenecekmisiniz? Neima Stawi nin tasarladığı kıyafetlere burdan ulaşabilirsiniz online satışları var http://www.neimasitawi.com kıyafetleri yakından inceleme görme fırsatım oldu kumaşlar modeller ve dikiş kalitesi çok iyi, en çok ilgimi krep yüksekbelli bir etek vede krep şifon buluzler çekti...
Eveeett şimdi kurabiyelerim...




1 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sanada hayırlı Ramazanlar Sevdecim.
Kurabiyeler müthiş güzeller.Eline emeğine sağlık.
Uzun süredir sana yorum yazamıyorum.Mail de attım.İnşallah düzelmiştir.Yorumum bu sefer gelir.
Sevgilerimle...