8 Eylül 2011

DEKORATİF BEBEK AĞACI

Herkese merhabalar
Yoğun geçen bayramın sonrasında ancak derlendik toplandık,dün şeker hamuru ile gül çalışmalarıma yoğunluk verdim ve bu gün de bir süredir kafamda oğluşum için yapmayı tasarladığım kuru dalları hayata geçirme projesini tamamladım:)) Nasılmı? birkaç kuru dalı vazo içine beyaz kırık taşlarla sabitledim en sevdiğim renk kartonları (erkek bebekler için en sevdiğim renk kobinasyonu beyaz ,pastel mavi,gümüş gri,ve pastel somon)kağıt kabartma makinemle kabarttım daha sonra helikopter,yelkenli,araba ve yıldız şeklinde bir sürü kestim ,misina ile bu şekilleri dallara astım bağzı dallarada minik fiyonklar kondurdum işte ortaya bebek ağacı çıkmış oldu, bebişimde ağacını beğendi, henüz konuşamadığı için beğenisini hareket ve ifadelerinden anlamış bulunuyorum :)
Evet basit ama hoş bir dekorasyon örneği oldu bence, bebek odalarında ,bebek partilerinde dekorasyona uygun şekil ve renklerle süslendiğinde şık bir aksesuar olacaktır.... Mutlu günler diliyorum...





13 yorum:

MÜNSTER dedi ki...

Sevdecigim, ellerine saglik,,, O tatli oglum, huzurla uyusun agacinin gölgesinde insallah... Güllerini sabirsizlikla bekliyorum... Nesrin hanim sinifi gecti, sira sende, haydi bakalim...:::)) Öpüyorum yanaklarindan...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Eline emeğine sağlık Sevdecim.
Harika ve doğal bir süsleme olmuş.
Şanslı bebişe ağacının gölgesinde mutlu huzurlu uykular diliyorum.
Sevgilerimle...

ab-ı hayat dedi ki...

Ben de pek beğendim bebek ağacınızı,ellerinize sağlık:::)))

Lezzet Karnavalı dedi ki...

çok güzel olmuş,çok zevkli.. emeğine sağlık:)

Sumaiyyah dedi ki...

Hi Sevde! Thanks for visiting my blog. I've never been very good at craft- which is strange since I taught Art during my practical training as a teacher! I like it nonetheless, and hope to learn more.

MÜNSTER dedi ki...

Tesekkür ederim Sevdecigim.. Ama ben de senden bekliyorum cicekler.... Hem de sabirsizlikla...

Ague dedi ki...

Hola gracias por tu visita,y decirte que tu árbol me ha encantado,es muy bonito.
Feliz fin de semana y un beso.

Ayşece hobi dedi ki...

Harika bir dekorasyon yaratmışsınız ellerinize sağlık; Bu güzelliği gören bebişiniz nasılda mutlu, huzurlu olmuştur:) Bilgisayar problemimden dolayı bloğunuzu henüz gezebildim valla içim açıldı. Üretiminizin ve başarınızın devamını dilerim.

Sevgiler;

sena koparan dedi ki...

bende pek beğendim renkleride hayal dünyasına dalmak için çağırıyor insanı :)

buke dedi ki...

anaaaam senin ağacını görünce kendi ağacımdan soğudum :D çok orjinal olmuş, renk konusunda söylediklerine de katım katım katılıyorum :))
şanslı oğlan bilal ;) :))

Hayat Cafe dedi ki...

Süper olmuş bayıldıııııım.
Emeğine sağlık.
Sıcacık sevgiler.

zeymuran dedi ki...

çok guzel kızımın odasında harıka olur:)

özge bayrak dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel bi dekorasyon aracı olmuş. ben de kuru dallardan birşeyler yapmayı düşünüyorum bakalım ne zamaaaaaaannnn?! sevgiler.