5 Kasım 2011

BEYAZ GÜL

Uzun bir aradan sonra herkeze merhabalar
Bu aralar harıl harıl şeker hamuru ile çiçek çalışıyorum, yurtdışındanda malzeme bekliyorum malzemelerim gelincede çiçek çalışmalarıma dahada bir yoğunluk vereceğim inşallah...bugün sizlerle paylaşacağım beyaz gülümü bayram çikolatamızın sunumunda kullanmak üzere hazırladım fakat hala çikolatalarla buluşturamadım :) önce yalın halini paylaşayım sizlerle daha sonrada çikolatalarla buluşmuş halini yayınlarım kısmetse...

Mutlu bayramlar diliyorum





4 yorum:

MÜNSTER dedi ki...

Sevdecigim.... Mutlu bayramlar güzel kardesim benim... Sahane olmus gülün, ellerine, emeklerine saglik.... Öpüyorum sevgilerimle,

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

cok güzel olmuş tatlım, malzemeler gelince daha neler yapacaksın kimbilir:))
cikolatalı halini de merak ettim:)

Armina dedi ki...

Harika bir gül olmuş ellerine sağlık.

neslice dedi ki...

Sizi tanıdığıma ben de çok sevindim :) Ben de takipçinizim artık ;)