19 Kasım 2011

FASIHON DAYS (doğumgünü partisi)

Arkadaşlar hepinize  mutlu bir hafta sonu diliyorum
Son birkaçgün biraz koşturmalı geçti benim için... İki gün önce doğum günümdü birkaç yakın arkadaşımın katıldığı  küçük çaplı bir yaşgünü partisi yaptık (organizasyon bana ait)çok fazla detaya girmememe rağmen hazırlıklar beni eh biraz oyaladı , konsept çok önceden beri kafamda olan birşeydi kurabiye,pasta,peçetelikler,kullanacağım renkler kafamın bir köşesinde duruyordu  fakat kağıttan bazı süslemeler yapmak istiyor ama tam olarak tasarlıyamıyordum ,derkeen  http://asortik.blogspot.com da arkadaşımızın  yaptığı kağıt elbiseler bana ışık tuttu asortikten esinlenerek bende kağıttan elbiselerimle konseptimi tamamlayıp kısa sürede ufak tefek eksiklere rağmen hayata geçirmeyi başardım.
Canlarımı elimden geldiğince ağırlamaya çalıştım eksiklerim olmuşsa affola...
Arkadaşlarımın katılımları,dostlukları vede hediyeleri için çok teşekkür ediyorum. Süper keyifli bir günün ardından... Şimdi fotoğrafları paylaşma zamanı...









15 yorum:

MÜNSTER dedi ki...

Canim benim, öncelikle gecmis dogum gününü candan kutluyor, tüm hazirladiklarin icin seni tebrik ediyorum, hersey harika.... Ellerine saglik... Sevgilerimle mutlu bir gelecek diliyorum...

Tuğba dedi ki...

canım,ellerine sağlık harika olmuşlar,maşallah..mutlu yıllar dilerim tekrardan:)

Eya dedi ki...

Nice mutlu yillar dilerim..herse cok sIk görünüyor...

zehra

sevde dedi ki...

filizcim,tuğbacım ve zehracım güzel dilek ve beğenileriniz için çok teşekkür ediyorum

mucem dedi ki...

Canim Masallah super olmus hersey tebriklerr:))) Mucella

marifet ellerimizde dedi ki...

CANIMMM MERHABALARR NASILSIN:)GUZEL MELEGIN NASIL......YAPTIKLARIN YINE HARIKA.BU ARADA BEN GORUSMEK ISTERIM.FACE DENDE MEASJLASALIM BANA ADRES ATARSAN SEVINIRIM.TESEKKURLER SEVDECIM...

NICE GUZEL SENELERE

Armina dedi ki...

Geçmiş doğum günün kutlu olsun, kurabiyeler çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.

buke dedi ki...

mükemmel insanlarla çok keyifli bir gün geçirdik, asıl biz teşekkür ederiz :) mevzu bahis sen olunca bir eksik görülmesi de pek mümkün olmuyor :) herşey çok şık, zarif ve kusursuzdu ;)
tekrar doğum günün kutlu olsun canım ablam, birlikte nice yaşlara inşallah.. :)

Mutfak Havlusu dedi ki...

Öncelikle güzle ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkürler.Yorumunuz karşısında utandım o kadar ahış şahım olmayan kendi çapında birşeylerin telaşında birinin blogu işte:-)
Bende sizin blogu çok çok beğendim gayet profesyonel işler çıkartmışsınız.Emeğinize sağlık,bu arada yeni yaşınız hayırlı ve uzun,sağlıkla olsun.
İzleyiciler bölümü varmış herhal blogger da ama bende tam bilemiyorum:-(öğrendiğim gibi size yazacağım,kusuruma bakmayın lütfen.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdecim,
Ailenle bir arada sağlık,huzur,mutluluk dolu yıllar diliyorum.
Eline,emeğine,yüreğine sağlık.Sen yaparsın da olmazmı?
Kurabiyeler,pasta,masa ve süslemeler hepsi de çokk güzel ve şık olmuşlar.
Sevgilerimle...

Sumaiyyah dedi ki...

I couldn't translate the pagfe because there was some server error, but anyway I think the gown cookies are so cute! Do you do this as a hobby, or do you have some sort of deco-service?

Guzunkizi dedi ki...

Ama ama bunlar harikaaaaaa:)))

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlik

bss styling dedi ki...

yaaaaaaaaaaa çok güzel bu konsept:)) aklımdasın bir organizasyon düşünürsem kesinlikle sen hazırlıyorsun ortamı:D

özge bayrak dedi ki...

sevde'cim mobilyalarını çok beğendim. bu arada organizasyonun herzamanki gibi harika.