29 Kasım 2011

PASTA GÜL PEMBE

Arkadaşlar merhabalar

Şeker hamuru ile çiçek çalışmalarım üzerine yoğunlaşmaya başladım, sanırım bundan sonra daha sık çiçek çalışmalarımı paylaşacağım sizlerle, bazen bir pasta üzerinde, bazen bir vazo içerisinde,bazen soframızda bir sunum için ,bazen  .....  inanın bu güzel güller ,yada farklı çiçekler heryere çok yakışıyor..
 Bu gün sizler için en son yaptığım pembe gül ve minelerimi pasta üzerinde duruşunu görmeniz için maket bir pasta hazırladım,gül pembe oluncada bence ortaya romantik bir görüntü çıktı ,işte fotoğraflar... beğenenler el kaldırsın :))

sizlere romantik güller tadında günler diliyorum.






14 yorum:

MÜNSTER dedi ki...

Sevdecigim, seni kutluyorum canim benim... Güllerin cok basarili ve pastan tam profesyonel olmus... Bundan sonraki calismalarini merakla bekleyecegim... Emeklerine saglik canim benim... Sevgilerimle,

Eya dedi ki...

Pastanin görüntüsü gerceten süper...cok temiz ve düzgün calismisin sevgili Sevde, ellerine saglik, sevgiler

zehra

Banuca dedi ki...

Ben 10 parmağımı da kaldırdım :))
Bu ne romantik bir pasta böyle, maket olarak kalsın, insan gerçeğini yemeye kıyamaaaz :)

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Çok güzel olmuş, çok beğendim.
Ellerinize sağlık

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdecim,
Seni kutluyorum,bu güzel çalışmandan dolayı.
Maket pastayı gerçeğinden ayırmak çok zor.
Güllere gelince muhteşem olmuşlar,gerçek gibi.
Eline emeğine sağlık,süperr.
Sevgilerimle...

özlem dedi ki...

ziyaretiniz beni çok mutlu etti ve hemen iadei ziyarete geldim ve sizi etkinliğime davet ediyorum. katılırsanız çok mutlu olurum. ve sizi izlemey aldım artık takibinizdeyim. bende blogspot sayfama beklerim. http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/
haberinizi olsun etkinliğe davet edilmemiş olsanız bile tarif ve yazı gönderebilirisniz. paylaşmak çok güzel. ben sizi tanıdığıma çok memnun oldum. sık sık görüşürüz. yorumlar bırakırız.

özlem dedi ki...

Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 30 KASIM-14 ARALIK tarihleri arasında http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz... Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!” Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için yeşil mutfak (Özlem) a gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

zeymuran dedi ki...

çok guzel bır pasta olmus ellerınıze sağlık

Deniz dedi ki...

Ayyyy! bayıldım ellerinize sağlık. pastanız ve yaptığınız diğer el emekleriniz çok çok çok çok güzel!!!! ben de sizi kendi bloğuma beklerim, sevgiler.. :)

www.LensMarket.Com

sevde dedi ki...

filizcim ve zehracım yorumlarınız benim için çok değerli ikinizde gözümde ve gönlümdeki en iyi pastacılardansınız güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim

sevde dedi ki...

banuca,elanın tarifleri,sevalce lezzetler,özlem,zeymuran ve deniz yorumlarınız için çooook teşekkür ederim

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Çok romantik olmuş çok... bir sürü hayali peşinden sürükledi...

çeşnici Handan dedi ki...

Harika olmuş ellerine zevkine sağlık.

guzelgul dedi ki...

ne güzel bir pasta böyle adim gibi :D

Mein Blog/Blogum