19 Aralık 2011

KIRMIZI GÜLLÜ MİNİ PASTA

Yağmurlu ,kapalı, havaları nasıl değerlendirirsiniz bilmiyorum..... Açıkcası benim canım bir mecburiyet yoksa dışarı çıkmayı hiiiç istemez ,yapmayı düşünüp bir türlü fırsat bulamadığım işlerle, özel vakit ayırmak gereken ekstra işlerimle uğraşmayı tercih ederim...Birkaç gündür havanın yağışlı olması sebebi ile şeker hamuru çalışmalarıma yine yoğunluk verdim biliyorsunuz şeker hamurundan çiçek çalışıyorum güllerimi hep pastel tonlarda hazırlıyorum gül denince renk olarak hep pembenin ve peyazın tonları geliyor gözümün önüne galiba genel olarakta ben pastel renkleri çook seviyorum bu sefer bir değişiklik yaptım kırmızıya yakın bir tonda gül çalıştım çok hoşuma gidincede küçücük bir pasta kaplayıp süsledim , işte maksimum 3 kişiye yetecek kadar mini bir pasta....




12 yorum:

REÇELİM dedi ki...

ay ay ay bu ne güzellik böyle al karşına seyret asla yeme:))

çok güzel ellerine sağlık
sevgiler..

mah_buke dedi ki...

annem diyor ki: "hamurla kolay, gel bir de kurdeleyle yap :)"
bence bu bir meydan okuma, göster hünerlerini sevde ablam :))
şaka bir yana, ilk tepkimiz "ouuwww" oldu :) seni gıpta ile takip ediyoruz, sevgiler..
:)

MÜNSTER dedi ki...

Dedim ya azmin elinden hicbirsey kurtulmaz diye... Iste benim Sevdem... Sahanesin canim benim, gercekten cok basarili kirmizi gülün... Sevgilerimle, devamini bekliyorum..:::))

guzelgul dedi ki...

yemede yaninda yat buna derler herhalde :)

Mein Blog/Blogum

neslice tarifler dedi ki...

Ya şu şeker hamuruyla bi de ben tanışabilsem. Görünce öyle imreniyorumki. Çok güzel olmuş canım gülün. İnsan yemeye kıyamaz. Kapalı havalar sana yarıyor desene :)

sevde dedi ki...

reçelim teşekkür ediyorum...

mah bukem aldım kurdeleleri:)))...
teşekkürler canım, öpüyorum sizleri

filiz ablacım senin güzel yorumların beni kesinlikle motive ediyor...teşekkür ederim

güzelgül teşekkür ederim

coco-jelly dedi ki...

Ben bunu bir yerim;)

marifet ellerimizde dedi ki...

nefis canım ...zaten fotolara bayılıyorum..bu arada buluşalım inşallahh..gerçi biz bir hastalıktan kurtulalımda:)sevgıler....

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Yeme de yanında yat dedikleri bu olsa gerek.Harika başarılı bir çalışma eline yüreğine sağlık canım.
Ailenle birlikte sağlık,huzur,mutluluk dolu yeni bir yıl diliyorum.
Sevgilerimle...

özlem dedi ki...

71.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://www.porselendemlik.com/




tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini

01 ocak 2012-1 subat 2012

TARİHLERİ ARASINDA


http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.




SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!

TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.

VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA "

BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.

LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.

SEVGİLER

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

coook seker olmus, ellerine yüregine saglik..
sicacik sevgi ve selamlarla..

AsOrTiK dedi ki...

pasta minik olabilir ama görüntü maksimumda:) eline sağlık...
sevgiler