21 Ocak 2012

GÜZEL BİR PASTA GÜZEL BİR GÜN

Dün bol sohbetli,çok keyifli bir gün geçirdim ve yeni bir arkadaş edindim:) uzunca bir süredir (nefis pastalar yaptığını duyduğum)arkadaşım atike ile buluşmak için program yapmaya çalışıyorduk ve nihayet gerçekleştirdik ben kendisini tanıdığıma çok memnun oldum bol bol pasta muhabeti yaptık filiz ablamızın kulağınıda pek bir çınlattık ,güzel gönlü ve enerjisi ile hiç anlamadan saatleri geçirdik..Atike arkadaşım bana nefis bir pasta yapıp getirmiş hem lezzeti hem görüntüsü ile kesinlikle harika bir pasta olmuş kendisine tekrar burdanda teşekkür ediyorum, ince düşünceli arkadaşım benim...ilk fırsattada krema ile pasta süslemeyi kendisinden öğrenmek istiyorum inşallah. Atikenin pastası ve çay soframdan birkaç kare ... Hepinize keyifli bir hafta sonu dileğimle...



9 yorum:

neslice tarifler dedi ki...

O nasıl bir pastadir öyle? Atike ile ben de arkadas olmak istiyorum :)

u.aydin dedi ki...

atike'nin ellerine saglik cok guzel bir goruntusu var pastanin.senin de ellerine saglik tabiki masan cok guzel.sevgilerle.

MÜNSTER dedi ki...

Canlarim benim, muhabbetiniz bol olsun, Allah dostlugunuzu daim etsin insallah... Gözlerim doldu birden... Uzun zaman oldu Atikemin sesini duymayali... Keske sizin yaninizda olabilseydim... Beni de dualarinizda unutmamaniz dilegiyle, sevgilerimle,

ümmüabdullah3 dedi ki...

Güzel yürekli güzel Sevde,
senin gibi (ve Senayı da nutmyalım, ve tabii anneni ve tabii şekerler şekeri Bilal'i :))yetenekli ve güzel insanlarla tanıştığımı düşündükçe, gönlümde güller açıyor,Rabbime şükrediyorum ve ennn kısa zamanda da Filiz ablacığıma teşekkür etmeyide unutmuyoruz :) şeker ablamın duası kabul olur da inşaallah dostluğumuz daim olur... :) içten ve keyifli sohbet ve tabiiki güzel ikramlar için asıl ben çok teşekkür ederim.sendeki yetenek ve enerji varken birbirimizden eminim çook şeyler öğreneceğiz....en kısa zamanda güzelliklerde görüşmek dileği ve en içten dualarımla....
.....ATİKE....

anne eli gibi dedi ki...

muhabbetinz bol olsun,pastadaçok güzel görünüyor ,afiyet olmuş sizlere..

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Pasta harika gorunuyor bunu kesmeye nasil kiydiniz siz :)) bol muhabbetli gunler dilerim.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Harika bir pasta olmuş ahrika..
Arkadaşının ellerine sağlık canım..
Sevgiler.

AsOrTiK dedi ki...

bu ne güzel bir pastadır böyle, çok beğendim. tablo gibi:) muhabbettiniz bol olsun, afiyet şeker olsun...
sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sefanız olsun,dostluğunuz daim olsun canım.
O masada olmak istiyorumm:)
Harika nefis bir pasta tablo gibi.Atike hanımın ellerine sağlık.
Sevgiler...