18 Ocak 2012

KRAPON GÜLLER


Güzel bir gün dileğimle......

Geçtiğimiz günlerde dayanamayıp yine bir dolu kağıt aldım özellikle krapon kağıt çeşitleri çok iyi olan bir kırtasiye keşfettim....Nezamandır kağıttan gül yapmayı denemek istiyordum elimde uygun kağıtlarımda olunca işe koyuldum, yapmak isteyenler http://www.youtube.com/watch?v=FZMy20HAxGM&feature=related burdan öğrenebilir. Ben ince krapon kağıdı ile yaptım dokusu çok uygun oldu ve ipek gibi göründü işte güllerimin soframdaki görüntüleri....





13 yorum:

kitap eylemcisi dedi ki...

çok güzel duruyorlar , ellerinize sağlık...

REÇELİM dedi ki...

sizin yaptıklarınıza zaten bayılıyorumm harik aşeyler hepsini yapabilmeyi o kadar çok isterdimki :)

çekilişime beklerimm...

bir kase lezzet dedi ki...

of of yıkılıyor
bu ne güzellik
ellerine sağlık
bana da beklerim
:)))))))))))

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok kibar ve şıklar, blogunuz da çok güzel :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

sevde dedi ki...

kitap eylemcisi yorumun ve ziyaretin için çok teşekkürler...

reçelim beyendiğine sevindim, istediğin herşeyi en güzel şekilde yapabileceğinden ben eminim...

bir kase lezzet teşekkür ediyorum
hiç bekletmeden hemen ziyarete geldim:)...

sevde dedi ki...

rainbow gatherer ziyaret ve yorumuna teşekkür ediyorum hemen iadeyi ziyarete geliyorum:)...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Eline emeğine sağlık sevdecim,Şahane görünüyorlar.
Şimdi linge tıklayıp bakıcam.Yapmayı deniycem bende.
Sevgiler...

guzelgul dedi ki...

cok zarif cok sade ama harika duruyorlar

Mein Blog/Blogum

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çok seviyorum böyle özenerek hazırlanmış sunumları çok güzel

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Harika.. Bu ne zevkli bir sofra. Krapon güllere bittim.

ihlamurcum dedi ki...

Hemen videoyu açıp, öğrenmek istiyorum.Blogunuz süper, hangi sayfaya bakacağımı şaşırdım.

özge bayrak dedi ki...

masanın zerafeti beni bitirdi şuan.

modadabirkadin dedi ki...

mükemmel !!