31 Ocak 2012

ORTANCA ÇİÇEKLİ PASTAM


Karlı bir geceden merhabalar :) ...
İnanılmaz bir tipi var dışarıda birçok şehir gibi istanbulda karlar altında, çok şükür karın tadını çıkardık,macera ,heyecan ,eylence,soğuk ne gerekiyorsa yaşadık... Rabbim herkeze her anın keyfini tadını çıkartmayı nasib etsin soğuktan muzdarip olanlarında yardımcısı olsun feraha çıkartsın inşallah....

Bu gün sizlerle annemin yaş günü için hazırladığım pastamın fotoğraflarını paylaşacağım, şeker hamuru ile kaplayıp üzerini yine şeker hamurundan yaptığım ortancalar ile süslediyim maket pastam için açıkcası bir hayli uğraştım, ama hiç fena olmadı ben memnunum :) pastayı maket yaptım ama yemek içinde cupcake ler hazırladım içleri çilek dolgulu, üzerlerinede birer ortanca çiçeği koyarak pastamızla kombin yaptım:)... Ortancalı pastam şimdi karşınızda...








22 yorum:

MÜNSTER dedi ki...

Sevdecim seni yürekten kutluyorum canim kardesim.... Ellerine saglik... Bu is tamamdir artik... Siraya baska cicekleri eklemeye basla... Anneciginin de yeni yasini kutluyor, saglikli nice uzun yillar diliyorum... Sevgilerimle,

Kurabiye Canavarı dedi ki...

Harika olmuş ...elinize sağlık...çık şık görünüyor

neslice tarifler dedi ki...

Süper ötesi olmuş Sevdecim. Annene sağlıklı nice yaşlar olsun. Harika bir pasta yapmışsın. Bu arada benim doğum günüm de 3 Ağustos'ta :)

sevde dedi ki...

filiz ablacım senden böyle güzel yorum almak benim için çok önemli teşekkür ediyorum, çiçeğe devam:)...benden de size sevgiler

sevde dedi ki...

kurabiye canavarı teşekkür ederim...
nesliceee teşekkür ederim...3 ağustos aklımda:)...

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

allahım allahım bunlar ne kadar güzel böyle canımya.seninkilerin yanında benim yaptıklarım nekiiiiiiiiiiii

buke dedi ki...

öncelikle Leyla teyzemin doğum gününü kutluyorum, sevgi dolu öpücüklerimle onu boğuyorum :)

vee sen sevgili Sevde ablacığım.. her seferinde kendine hayran bırakmayı başarıyorsun :) Annemle fotoğraflarına hayranlıkla bakakaldık.. harika! Leyla teyzem çok şanslı, çok kıskandık :))

zevkine zerafetine gerçekten hayranım, başarılarının devamını yürekten diliyorum, ünlü olasın inşallah :))

sevde dedi ki...

canım bükem iyidileklerin için amin diyorum, annemle birlikte çok teşekkür ediyoruz.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdecim,annecine sağlık ve mutlulukla uzun ömürler diliyorum.
Bu arada maket demesen anlamazdım.Pastan süper de o ortancalar ne öyle maşallah gerçek gibi.Harika olmuş eline emeğine sağlık.Bu arada muffinler de çokk şık duruyorlar:)
Sevgiler...

ihlamurcum dedi ki...

Bu ne zerafet ,inanılmaz.Süpersiniz...

Çiğdem Acar Kıvrak dedi ki...

Bloğunuzu yeni keşfettim. Çok şey kaçırmışım. Bütün kayıtlarınızı tek tek okumaya başladım bile. Ellerinize sağlık. Çok çok zevklisiniz. Yeni yazılarınızı hevesle bekleyeceğim..Sevgiler..

GÜLOANNEMUTFAKTA dedi ki...

72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

Ague dedi ki...

Una delicia de post y de pastel,felicitaciones.
Un beso y feliz semana.

The Caked Crusader dedi ki...

Hello from London, England! (this is like the EUrovision song contest!)

Your flower work is beautiful!

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

HARİKA OLMUŞ BU ORTANCALAR..... GERÇEKTEN SERAMİK BİR KABIN İÇİNDE GERÇEKTEN MİS KOKULU ORTANCALARA BAKIYORUM SANDIM.. ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ.. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.SEVGİLER.....

sevde dedi ki...

arkadaşlar güzel yorumlarınız için hepinize çoook teşekkür ediyorum...

sevde dedi ki...

çiğdemcim ziyaretin beni memnun etti herzaman beklerim... teşekkür ederim.

nesrincim beyendiğine sevindim güzel yorumun için teşekkürederim..

ayşenur La monde dedi ki...

davetine hemen icabet ediyorum =) bu pastaya bayıllldımmm =) harika görünüyorrr..!Ellerinize sağlık.
bende istiyorum bendeeee=))

özge bayrak dedi ki...

sevde'cim, içim açıldı pastana bakınca, pek severim ortancayı. bak dayanamayıp geliciiim koşarak çaya :) çok zevklisin,tebrikler. bu arada o minnoş bilal'ini öperim, maşallah.

sevde dedi ki...

ayşenurcum ve özgecim bekliyorum nezaman isterseniz buyrun :)...teşekkür ediyorum

modadabirkadin dedi ki...

insan kesmeye kıyamaz, sanat eseri...
ortanca en sevdiğim çiçeklerdendir. ne kadar güzel yapmışınız :)

modadabirkadin dedi ki...

neyse ki maketmiş pastanız, çiçekleri sonra saklıyor musunuz