29 Şubat 2012

MACARONLARIM


Veee  sonunda macaronlarım....

Çok sevmeme rağmen bir türlü deneme cesareti bulamıyordum macaronları  eh cesaret edemediğim kadarda varmış diyeceğim, ama neyseki çok uğraştırmadı 1. tepsi hayal kırıklığı ... 2.tepsi işte karşınızdaki macaronlar ve sanırım 3. tepsiyi yaptığımda  tam istediğim sonucu alacağım inşallah ....
Sizde macaron yapmak isterseniz  arkadaşımın blogundan ulaşabilirsiniz tarife http://lezzetcafe.blogspot.com/2012/02/macarooooon.html ....Bu akşam  ilkokul arkadaşımla buluşacağız ve bu macaronları  arkadaşıma götürüyorum....
Herkese mutlu günler dileğimle....





9 yorum:

REÇELİM dedi ki...

hmm enfes görünüyorlar bitanesinin tadına bakma imkanımız varmı acepp:))

HEDEN dedi ki...

Nefiss olmuş bunlar bende bayılıyorum makorana ama bır kere denedım sadece.ellerıne saglık.Yıyecek herkese afıyet olsun.

MÜNSTER dedi ki...

Ellerine saglik güzel kardesim... Cok basarili olmuslar... Arkadasin cok sansli... Sevgilerimle,

mucem dedi ki...

Canim, super gorunuyorlar Ellerine saglik.

ümmüabdullah dedi ki...

ellerine sağlık şeker.denemeye devam güzelim..eminim etekleri fırfır olan macaronların olacak bundan sonraki denemende :) öpüyorum canım kocamaaannn...

bir kase lezzet dedi ki...

hmmmmm ellerine sağlık canım
:))

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Şu makaronları yapmak bakalım bana ne zaman nasip olucak:)
İlk denemeye göre bence başarılı bir çalışma olmuş. Harika görünüyorlar,ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

özge bayrak dedi ki...

sevde'cim mis olmuş bunlar, o ne narin ve kibar bir sunumdur, ben de isterim ben de, özendim bak :)

Hayatın Tatları dedi ki...

bence süper görünüyorlar .. ve sana katılıyorum denemek için çok hevesliyim ama cesaret edemiyorum...