7 Şubat 2012

UÇAK TEMALI YAŞ GÜNÜ PARTİMİZ

Zaman hızla akıp gidiyor.... Minik kuzum artık 2 yaşında, oğluma ufak çaplı minik bir parti düşünüyordum ama pastasınıda ben yapmalıydım öyle önceden büyük hazırlık yapamadım son anda çıkan şeyler ise hiçde fena olmadı birkaç kağıttan süsleme ve renk uyumuna gösterdiğim özenle hayal ettiğim herşey hemen hemen oldu ( biraz tecrübelendim mi ne :) ) tema seçimine gelince, oğluşumun geçetiğimiz yaz ilk uçuş deneyiminden sonra uçaklara karşı büyük bir heyecan ve sempati duymaya başladığını farkettim ve kuzucuğuma sordum sana uçaklı pasta yapayım mı diye çok mutlu oldu eh banada büyük bir heyecanla kolları sıvamak düştü... Pastayı iki katlı yapmak istiyordum fakat okadar pasta bizim için çok olurdu bende pastanın alt katını maket yapmaya karar verdim böylece üst katı oluşturan pasta bize rahat rahat yeterdi pastamızın içeriği meyveli oldu çünkü herşey oğluşumun zevkine uysun istedim ananas ve çilek en sevdiğimiz meyve olunca pastamızada bu meyveler renk kattı ...temamıza uygun balon süsleri ,davetiye ,peçetelikleri vs ...hazırlıklar tamam oldu...keyifli bir gün geçirdik küçük misafirlerimizle birlikte ...Kuzucuğumun heyecanı ise en büyük mutluluktu...





















16 yorum:

MÜNSTER dedi ki...

Canim benim... Minik oglumuzu kutluyor, rabbimden ona ve hepimizin evlatlarina saglikli, basarili, mutlu ve upuzun bir ömür diliyorum... Sevdecigim, pasta da, masa düzeni de sahane ötesi... Ne demek tecrübelenmek... sen bitirdin bu isi.... Seni de yürekten kutluyorum canim benim... Sevgilerimle, coookkk öpüyorum...

sevde dedi ki...

filiz ablacım içten bir amin diyorum,çok teşekkür ederim güzel sözlerin için ...bendende kucak dolusu sevgiler...

anne eli gibi dedi ki...

kuzucuğun doğum günü kutlu olsun,pasta çok güzel emeğine sağlık..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Minik prense ailesiyle birlikte mutlu yaşamlar diliyorum.
Sevdecim,senin bu hazırlıklarına özellikle tavan da balon olayına bayılıyorum.Herşey süper güzellikte olmuş.Eline emeğine sağlık canım.
Bu arada pasta da süperrrr:)
Sevgiler...

Gülsüm dedi ki...

Merhaba,
kücük oglunun dogum gününü kutluyorum. Parti hazirliklari cok güzel olmus.
Sevgilerimle....

sevde dedi ki...

anne eli gibi, iyi dilek ve beğenileriniz için teşekkür ediyorum....

seval ablacım ne güzel bir yorum teşekkür ediyorum ,masa üzeri balonlardan vazgeçemiyorum galiba...

gülsümcüm beğendiğine sevindim teşekkür ederim...

bir kase lezzet dedi ki...

iyiki doğu
sağlık sıhhat huzur dilerim.

ALIMENTA dedi ki...

Caramba que bonito! así da gusto cumplir años y hacer cualquier celebración.
Enhorabuena.
Besosssss

birtutamkekik dedi ki...

sağlıklı mutlu ve hayırlı ömürler dilerim kuzucuğa:)
bayıldım tüm hazırlıklara..
emeklerinize sağlık..
sessiz takipçinizden gönül dolusu muhabbetle..

özge bayrak dedi ki...

Super bir is cikartmissiniz,tebrikler.nicemutlu saglikli yillara.

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba blogun ilgimi çekti ve hemen seni izlemeye aldım....
bunlar çoooook güzel çoook....
sevgiler...
banada beklerim...

Sevgi dedi ki...

küçük adamın doğum günü kutlu olsun.. hep mutlu olsun inşallah..
bu arada konsept harika..herşey çok güzel görünüyor..süper..

Binbirçeşni dedi ki...

paşanızın dogum gununu kutluyorum nıce senelere..pasta ayrı bır guzellık..ellerınıze saglık..

kitap eylemcisi dedi ki...

süper olmuş renkler , uyum harika, iyi ki doğdunuz:)

sevde dedi ki...

arkadaşlarım iyi dilek ve beğenileriniz için hepinize çok teşekkür ediyorum...

pelin dedi ki...

minik oğlunuzun doğum gününü kutluyorum allah uzun ömürler versin herşey harika görünüyor ellerinize sağlık. benim oğlum henüz 3.5 aylık ama ben şimdiden ilk doğum gününü nasıl yapsam onu düşünmeye başladım bile. blogunuzun sıkı bir takipçisi olucam. kendi bloguma da beklerim sizi.