23 Mart 2012

PEMBİŞ ELBİSELİ PASTA


Baharın tazeliği çoşkusu içimizi ferahlatan duygusu hiç bir zaman bizden uzaklaşmasın inşallah diyerek postuma bir giriş yapayım.... 
Bu güzel ışıl ışıl günde bende şevval için yaptıklarımı fotoğrafladım bugün....
Arkadaşımın kızı şevval bu sene ana okuluna başladı  maşallah şevval çok hanım , akıllı,uslu,şekermi şeker birşey ,okulda arkadaşları ile kutlayacağı bir parti istemiş annesinden, ama kurabiye ve pastayıda şeker hamurlu istiyoruz bunu duyunca bende kolları sıvadım şevvalin zevkine isteklerine uygun olarak  bu pasta ve kurabiyeleri hazırladım....




10 yorum:

ANG dedi ki...

Modacılar, stilistler çatlayacak bu pastayı görünce ne kadar harika olmuş, miniklere afiyet olsun, ellerinize sağlık, sevgiler AYŞENUR

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ben de ANG arkadaşıma katılıyorum:)
Kendimi defile de gibi hissettim:)
Kızlar bayılmıştır,bu harika görünümlü lezzetlere:)
Ellerine emeklerine sağlık canımm:)

İs.bir daha ki gittiğimde bu elbise kurabiye kalıplarından almak,listeme yazıldı,inşallah bulurum:)
Sevgiler...

anne eli gibi dedi ki...

pastada kurabiyelerde çok güzel olmuş elllerine sağlık..

MÜNSTER dedi ki...

Cok sirin olmus pasta, ellerine saglik güzel kardesim benim... Sevgilerimle,

sevde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sevde dedi ki...

ayşenur hanım çok teşekkür ederim ,laf aramızda giyim kuşamlada aram iyidir de sitilistleri çatlatma konusunda iddalı değilim:)))...

seval abla teşekkürler elbise kalıbı bulursun ama aynısından bulamıya bilirsin :) (elbise kalıplarını kendim hazırladım)...

anne eli gibi ve filiz ablam çok teşekkür ederim beğendiğinize savindim...

ümmüabdullah dedi ki...

ellerine sağlık şeker, çok kibar ve şık olmuşlar...miniklerede afiyet şifa olmuştur inşallah.. öpüldün canım..sevgiler...

zeymuran dedi ki...

çok guzel olmuslar denecek söz laf yok emeklerıne sağlık canım

Özgür Tatlar dedi ki...

ne kadar yaratici.bunun 10 da birini yapabilsem daha ne..

sedaSRC(BiçDikGiy) dedi ki...

nasıııııl kıyılırda yenir bunlar :))