13 Nisan 2012

IBATECH 2012 CNR 'da

Pastacı arkadaşlarım ve tüm ilgilenenler  ibatech (Büyük fırıncılık teknolojileri fuarı) 12 -15 nisan cnr fuar merkezinde....Dün yaklaşık 4 saat gezdim fuarı   çok beğendim yerli ve yabancı birçok katılımcı vardı  satış son gün diyorlar  ama ona rağmen alış veriş yapabildim buna çok sevindim  alışverişimin bir kısmı fuar bittikten sonra gönderilecek ,bu yüzden alış veriş yapmak isteyen arkadaşlarıma 15 nisan günü gitmelerini öneririm (kalabalığı göze alırsanız)... Gelelim fuarda neler vardı  fırıncılar ve büyük çaplı pastacılar için boy boy fırınlar soğutucular,stantlar,çırpıcılar ,yoğurucular vs... kutu, ambalaj,pasta katkı malzemeleri,dolgu kremaları,çikolatalar , butik pasta ,kurabiye için aklınıza gelen gelmeyen hertürlü kalıp boya ,malzeme stantlar... ve yapılan  pastaları ,kurabiyeleri yakından görme fırsatı ama pastalar benim için hayal kırıklığı oldu çok daha iyi pastalar göreceğimi hayal ediyordum :(... herşeye rağmen  blog  arkadaşım (http://lezzetcafe.blogspot.com) ve kardeşim büyük memnuniyetle fuardan ayrıldık ... gezmekten fırsat bulamadık ama, işte  çektiğimiz fotoğraflardan birkaç kare.....







1 yorum:

MÜNSTER dedi ki...

Desene cok sey kaybetmemisim o fuara gelmemekle, dün Sevgili Atikemden aldim haberlerinizi...:))) Cok öpüyorum yanaklarindan....