24 Nisan 2012

KALP SÜSLEMELİ ÇİKOLATALI PASTA

Bugün sizlerle güzel mini mini şık bir sofra  ve sofradaki pastayı paylaşacağım... Kız kardeşim
 eşinin  yaş günü sofrası  için  tema olarak kırmızı kalp seçmiş  ve buna uygun da  bir pasta isteği oldu bende ara katı çikolatalı (ganaj lı ) ve bademli bir pasta yaptım üzerinide şeker hamurundan kalpler yapıp süsledim ve pasta kardeşime gitti oda fuardan (ıbatech 2012) aldığı kalp şekeri ve yine fuardan aldığımız küçük akrilik kutuların içine koyduğu drajeler le  şık  sevgi dolu bir sofra hazırlamış ....

Herkese sevgi dolu günler dikleyerek fotoğraflara geçiyorum...








2 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

O harika pastadan 1 dilim istiyorumm:)Ellerine sağlık canım.
Masa da çokk şık.Kardeşinin eşinin yeni yaşı da kutlu olsun,mutluluklar diliyorum.
Sevgiler...

dragonfly dedi ki...

sevdecim neler yapmissin sen masallah bayildim tek kelime ile ...

hele bu pasta hepsi bir yana bu benim favorim galiba... suslemeden o kadar biktim ki burda .. artik sus degil sadece lezzet arayisi icerisindeyim.. burda gormus oldugun pastalarin hic birisi turkiyedeki alistigimiz sevdigimiz aradigmiz lezzetlerde degil... goruntu guzel tat feci.

canim eger bu pastanin kremasini begendiysen tuttuysan benimle paylasirmisin..


sebgiler...