14 Mayıs 2012

ANNELER GÜNÜ VE MİNİ APERATİF BÜFEMİZ

Önce kendi annemin ve tüm annelerin   anneler  gününü kutluyorum azıcık geciktim kutlama konusunda ama anneler günü programımız akşam yemek sonrasına sarktığından,  bende fotoğrafları geceye yetiştiremedim, bu duruma da sağlık olsun diyoruz:))  akşam yemek sonrası ailece toplandık hal böyle olunca da ufak tefek aperatifler le  tatlandırdığımız  mini büfemizdekileri atıştırıp hep birlikte güzel vakit  geçirdik  annem beğensede  ben istediğim şıklıkta bir hazırlık yapamadığım için  aslında bugün çokta içime sinmedi ama  ilk fırsatta telafisini yaparım inşallah .... Bende minik prensimden (henüz annelergününden bir haberi olmasada) anneler günü çiçeğimi aldım  (anne ve babama teşekkür ediyorum) .Gelelim fotoğraflara bu arada fotoğraflarımı kız kardeşim çekiyor blogdaki fotoğrafların büyük bir kısmı kardeşimin çektiği fotoğraflardan oluşuyor bir teşekkürde
buradan ona yolluyorum :)).....


                                       annem için hazırladığım çikolata kaseciklerinde turuffle




10 yorum:

ümmüabdullah dedi ki...

Rabbim ,saadet ve huzurunuzu bozmasın şeker...çikolata kaselerine bayıldım çok başarılı... sanada,prensede ve sevgili senayada içten sevgiler... :)

Buket dedi ki...

çok zevklisin , bayıldım. ben de kendi çapımda bir parti gerçekleştirdim, çok zevkli bir işmiş. devamı gelecek:)

sena koparan dedi ki...

bu yemekleri yediğim sürece fotolarda benden olur :)))

yakında profesyonelleştiğimde havanı atarsın yavrum. şimdi ismimi geçirip karizmamı sarsma :Pp...

Biliyorsun fotoğraflarda benim istedigim gibi olmadı:)
istediğimiz gibi nice gunler ve fotolar bizi bekler temennisiyle :)...

samiye dedi ki...

özge sayesinde sizi tanıma fırsatı buldum teşekkürederim ona burdan,çok zevklisiniz herşey muhteşem gözüküyor ba yıl dımm.ellerinize emeklerinize sağlık.bu arada kesme makinesini bende uzun bir süredir araştırıyorum en yakın zamanda almam lazım harika eğlenceli bir ürün,tabii ne kadar aparat o kadar cici şeyler keşke makinenin içinde bütün kalıplar olsa..bana da beklerimm sizleri .)))

Zuhal Varol dedi ki...

Emeğine hayran kaldım..Özge Bayrak arkadasımın tavsiyesi üzerine blogunla tanıstım..Çok lazımsın sen bize:)

www.zuhalvarol.com

bir kase lezzet dedi ki...

ÇOK GÜZELLER
:)

mehtap dedi ki...

ne güzel ve zevkli hazırlanmış şeyler varmış burada..

marifet ellerimizde dedi ki...

CANIM NE ZMAANDIR GELEMEMISTIM...YINE GORSEL SOLENE DONMUS BURASI..MAŞALLAHHH BENIM ARKADASIMA..MAŞALLAHHHHHH

Nita dedi ki...

Güzel!!!

Follow_me dedi ki...

çok hoş. Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com