5 Mayıs 2012

BAHAR SOFRASI

Maşallah  bahar çok güzel geçiyor İstanbul da  gündüzleri güneşi ,akşamları serinliği,gününe göre yağmuru ,rüzgarı.....
Güzel bir bahar günü ve dostlarla teras keyfi,  bizde teras sezonu nu açtık yaklaşık 2 aydır,geçtiğimiz günlerde de arkadaşlarla birlikte keyifli sohbetler yaptığımız  güzel bir gün geçirdik işte o gün için hazırladığım sofram dan sizlere de fikir olabilecek minik detaylar bir demet yeşil otumsu kuru bitkileri( kuru dallarda olabilir) kurdele ile sıkıca sarıp fiyonk yaptım ve büyük bir bardak içerisine yerleştirdiğim taşlarla sabitledim  üzerine de  çift  taraflı ince kartondan kestiğim kelebekler i  yapıştırarak hoş bir görüntü elde ettim ve masamın ortasına yerleştirdim , peçetelik olarak ta  krapon kağıtlarından hazırladığım çiçekleri kullandım...
Mutlu hafta sonları diliyorum....

                                       





4 yorum:

zeynep dedi ki...

Bahar sofran çok güzel olmuş . Eline sağlık , sevgiler.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdecim,gerçekten de bahar gibi olmuş masan eline emeğine sağlık.
Bu güzel sunumlara bir ödül lazım.
Ödülün var canım,alırsan sevinirim.
Sevgiler...

ümmüabdullah dedi ki...

ellerine sağlık sevdeciğim,çok çok güzel olmuş.. bahar mevsimini çok severim bende, içim açılır pencereden dışarı bakınca .. aynen sofranda insanın içini açıyor....güzelliklerde buluşmak dileği ile sevgiler...

zeymuran dedi ki...

harıka bır sofra begenmemek mumkun değil