9 Mayıs 2012

BAHARIN MOR RENGİ PARTİSİ

aayy aayy ayyy seviyorum özel günleri kutlamaları,bu günlere özel hazırlıkları  bu ayda  her sene olduğu gibi  aynı yoğunlukta  başladı gidiyor  geçtiğimiz hafta sonu kuzenimin nişanı vardı, bu gün de  kız kardeşimin yaşgünü   ve ay sonuna kadar  her hafta bir kutlama :) ...
Kardeşime özel bir şeyler hazırlamak istedim ve aile arası bir program yaptık önce hep birlikte yemeğimizi yedik ve yemek sonrası  hazırlıklar benden hazırladıkları mı şöyle kısaca anlatayım  renk olarak moru seçtik  şu bahar aylarında  leylaklar, sümbüller,lavantalar bize ilham verdi  ,şeker hamuru ile kapladığım  çikolatalı ,fıstıklı pastamın üzerine yine şeker hamurundan yaptığım minik çiçeklerimi birleştirerek minik bir dal leylak görünümünü yakalayıp üzerinede bir fiyonk kondurdum ve dantel motifleri ile pastamı tamamladım , kuru dallarım vardı bunların üzerine kurabiyelerimi kurdelelerle  asarak  bence şık bir görüntü elde ettim  , mini kadehler içerisine de  frambuaz aromalı  kremalar yapıp renkli bir sunum elde ettim  yine gazoz şişelerimiz i  renk uyumuna dikkat ederek  süsledim tabii pipetlerimi de  ve misafirler için hediye olarak  mis kokulu lavanta kesecikleri hazırladım işte  baharın mor rengi partisinden  kareler ....











9 yorum:

ümmüabdullah dedi ki...

Güzeldir böyle güzelliklerde koşturmalar...ellerine emeğine sağlık Sevdeciğim , her zamanki gibi çok şık olmuş... Senayada nice güzel yaşlar dilerken sevgiyle yanaklarınızdan öpüyorum..
içten sevgiler...

hümeyra dedi ki...

Blogunuzu hiç sıkılmadan bir çırpıda gezdim,çok güzel bir bakış açınız var.Herhangi bir organizasyonda aklımdasınız.Sevgilerimle

zeynep dedi ki...

Mor ve tonları en sevdiğim renkler.
Herşey harika olmuş , krem üzerine mor dokunuşlar çok yakışmış .
Pasta çok güzel , ellerine , emeğine sağlık .
Sevgiler.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ben de çokk seviyorum özel günleri,özel şık hazırlıkları:)
Sevdecim,kardeşine ve nişanlı çifte mutluluklar diliyorum:)
Seni de kutluyorum canım,tüm bu güzellikler bu güzel hazırlıklar için:)
Bu arada pasta da harika görünüyor:)
Ellerine emeklerine sağlık:)
Sevgiler...

sevde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sevde dedi ki...

atikecim teşekkür ediyoruz bizde seni çook öpüyoruz....

hümeyracım teşekkür ediyorum ...organizasyon konusunda da elimden geldiğince seve seve yardımcı olurum.

zeynep beğendiğine sevindim ,teşekkür ediyorum sevgiler

seval ablacım iyi dileklerini kardeşlerim adına alıp teşekkür ediyor ve onlara da iletiyorum kucak dolusu sevgiler

sena koparan dedi ki...

Bir teşekkür de benden :)
uğraşıp didinip, planlar kurup, emekler verilip, hazırlanmış bu güne şıp diye konmak çok güzeldi...
Candan sevgiler :)

nohut oda dedi ki...

sevde hanım sofralarınıza süslerinize bayıldım bunları yayınlarken tarifleri ve nereden temın ettıgınızı de bıldırın bızım ıcın daha faydalı olacaktır..

Nurşen Aksoy dedi ki...

Sevde hanım bayıldım blogunuza..Sofra süsleri,kurabiyeler,pastalar..herşey çok şık..Hangii posta bakacağıma şaşırdım...sizi zevkle takipteyim..banada beklerim..sevgilerimle nurşen..nurlumutfakta.blogspot.com