12 Haziran 2012

BABAMIN YAŞ GÜNÜNDEN


Havaların iyice ısındığı güzel bir yaz gününden sizlere merhaba diyor ve  bir haftalık tatil tatil sonrasıda bir hafta kuzenleri misafir ettik ten sonra çok programlı günlerin ardından  babamın yaşgünü sofrasını ve pastasını oldukça gecikmeli olarak bu gün yayınlama fırsatı bulabildim aile arası akşam yemeği ardından da pasta, yemeklerimiz hepimizin yaptığı yediği türden yani çok enteresan bir şey yoktu oyuzden onları es geçtim  ama salatamı hamurdan hazırladığım kaselerin içinde sundum işte onun fotoğrafını koydum değişik değil ama şık bir görüntü oluşturduğu için size de fikir olsun dedim ve babam meyveli pasta sevdiğinden pastayı çilek ve tropikal meyveler le hazırladım maalesef babam şeker hastası olduğu için pastanın sadece tadına bakabildi, ama pastasız da yaş günü  olmuyor eh kalanı da ailenin diğer üyeleri tarafından afiyetle tüketildi pastanın tarifini de bir sonraki yayınım da vereceğim







4 yorum:

ümmüabdullah dedi ki...

BABANA HYIRLI UZUUN BİRÖMÜR DİLERİM CANIM..MASADA PASTADA ÇOK HOŞ... :) ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK...İÇTEN SEVGİ VE DUALARIMLA...:)

Gurme Şirine dedi ki...

canım babanın doğum günü kutlu olsun...
nice mutlu senelere inşallah...
kocaman sevgiler...

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

cok tesekur edeırm zıyaretın ıcın bende takıbe aldım ve herzaman beklerım..sevgıler bu arada saglıklı uzun yıllar dılerım

nohut oda dedi ki...

bu pastanın tarifi gelecek değil mi??