23 Haziran 2012

BEYAZ LİLYUMLU PASTAM

Herkese mutlu hafta sonları....
Şeker çiçek denemelerimi çok yoğun bir şekilde olmasa da fırsat buldukça yapmaya çalışıyorum gül,ortanca derken bir süre önce  lilyum çalışması yaptım  ve özel bir gün pastası olarak pastanın üzerinde yerini aldı. Aslında üzerinden de birkaç ay geçti ama bir türlü yayınlayamadım, bu ilk denememdi kısmetse önümüzdeki günlerde biraz daha kendimi geliştirip, inşallah daha iyi sonuçlar alacağımı düşündüğüm pembe lilyumlar yapmak istiyorum fotoğraflar biraz aceleye gelmişti zamanında  ama yinede paylaşmalı yorumlarınızı almalı  dedim:) 



16 yorum:

Biblio dedi ki...

Sevde'cim, bu gece farkettim blogunu, ilk yayınların dahil tüm güzel pastalarına baktım. Gittikçe daha harikulade olduklarını söylemeliyim. Sofraların da çok zarif ve uyumlu, zevk sahibi birinin elinden çıktıkları hemen anlaşılıyor. Kolaylıklar ve nice başarılar diliyorum.

Kurabiye Canavarı dedi ki...

Merhaba Sevde lilyumlara bayıldım canım...bende ufak ufak çiçek ve figür çalışmaları yapıyorum ama bunu denemeye cesaret edemedim daha. pasta da çok güzel görünüyor...ellerine sağlık ...

mehtap dedi ki...

müthiş görünüyor,eline sağlık..

ümmüabdullah dedi ki...

arşivdekileri araya fazla zaman girmeden yayınlaki bizde sendeki cevharleri temaşa edelim inşaallah..:) ellerine emeğine sağlık canım benim..yoğun günlerim çok yoğun..ilk fırsatta beraber çalışmayı çok istiyorum..Rabbim nasip etsin inşaallah..öpüyorum görüşünceye kadar Allaha emanet ol...

Gurme Şirine dedi ki...

ellerinize sağlık harika görünüyor...
takipteyim...
banada beklerim...

evcilik dedi ki...

Harika olmuş,bayıldım ya..
Nasıl becerilir bu anlamam ama görüntü muhteşem...
ellerine sağlık,
sevgiyle kal..

MÜNSTER dedi ki...

Ben de seni cok seviyorum Sevdem... Lilyumlu pastana bayildim, gercekten cok basarili... Emeklerine saglik tatlim...

sevde dedi ki...

arkadaşlarım nazik ve güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim

sedaSRC(BiçDikGiy) dedi ki...

enee ben kıyıpta kesemezdim bunu nasıl kibar beyaz beyaz :)

bir kase lezzet dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK TATLIM ÇOK BEĞENDİM..
ÜYENMİŞİM AMA ÇOK RASTLAŞMADIK..
BANA DA BEKLERİM...

Özgür Tatlar dedi ki...

boyle calismalari gordukce,cicek hamurundan utaniyorum.en iyisi ben hic dokunmuyum.

Follow_me dedi ki...

nasıl güzel olmuş ya. Bayıldım.

görüşmek üzere

http://www.bakbuharika.blogspot.com

http://www.facebook.com/harikadekorasyon

hümeyra dedi ki...

Sevde hakikaten muhteşem olmus,insan yemeye kiyamaz.Beyazin üzerinde pembede cok hoş olur.ellerine saglik

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Lilyumlu pastan harika ve bir o kadar da zarif olmuş.Ellerine emeklerine sağlık canım.
Sevgiler...

Noblesse dedi ki...

bir pasta için bu cümleyi kuracağım akıma gelmezdi, bu nasıl bir zariflik, masada süs olarak durmalı, süper görünüyor

modadabirkadin dedi ki...

çok çok güzel olmuş.
Allah size bu yeteneği hediye etmiş, siz de bu hediyeyi severek kabul etmişsiniz, değerlendiriyorsunuz ve paylaşıyorsunuz. yolunuz hep açık olsun
sevgiyle