11 Temmuz 2012

BUTİK BEBEK KURABİYELERİM

Dünyamıza hoşgeldin zeynep bebek 
Kuzenimin  minik prensesi 13 gün önce dünyaya gözlerini açtı ,Allahüteala sağlık,sıhatli,mutlu,hayırlı bir ömür nasip etsin inşallah. Boyu posu maşallah yerinde ama yinede miniminnacık birşey, bende oğluşumu bebek sanıyorum 2 yaşı aştık, biz meğer  kocaman bir abi olmuşuz:)...Bugün zeynep bebeğin bebek mevlüdü vardı, özenerek bende bebek kurabiyelerini  hazırladım  tek tek  kutulara koydum ve sepet içerisine yerleştirip tülledim ,kurdeleledim ve işte sonuç.... 






13 yorum:

Hayatın Tatları dedi ki...

gözünüz aydın! sağlıkla sıhhatle büyütürsünüz inşallah. kurabiyeler nefis :)

ümmüabdullah dedi ki...

ÇOK ÇOK GÜZELL OLMUŞLAR SEVDECİĞİM..ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK GÜLÜSÜ.. BEBİŞEDE ALLAH HAYIRLI,SAĞLIKLI,MUTLU VE UZUN BİR YAŞAM VERSİN İNŞAALLAH...RABBİM HEPİMİZİN BÜYÜYEN EVLATLARINI HAYIRLI KULLARDAN VE HAYIRLI EVLATLARDAN EYLESİN İNŞAALLAH..AMİN
İÇTEN SEVGİ VE DUALARIMI BIRAKTIM ALMAYI UNUTMA..:)

Kurabiye Canavarı dedi ki...

Harika olmuşlar canım eline emeğine sağlık. Minik bebeğe de hayırlı ve uzun bir ömür diliyorum. Süsleme de çok şık, çok cici olmuş...

zeynep dedi ki...

Adaşım gelmiş , hoşgelmiş . Allah sağlıklı ve mutlu bir ömür nasip etsin inşallah .
Kurabiyeler harika olmuş , ellerine sağlık , sevgiler.

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Sevdecim ziyarete geldim ve muhteşem bebek kurabiyeleriyle karşılaştım. Herbiri birinden şirin olmuş ellerine sağlık, bebeğiniz hayırlı ve uğurlu olsun, Allah annesine babasına bağışlasın.
Adana'dan sevgiler,Pırıl.

ilhan dedi ki...

Zeynep'e sevdikleriyle beraber mutlu ve şanslı bir yaşam diliyorum.Kurabiyeler o kadar şirin ki insan yemeye kıyamaz gibi geliyor.

sedaSRC(BiçDikGiy) dedi ki...

ama bunlar çok güzel olmuşlar ya ellerine sağlık

bir kase lezzet dedi ki...

MÜKEMMEL OLMUŞ CANIM.
HAYIRLI RAMAZANLAR..

Seyyah Gül dedi ki...

allahım gözlerime inanamıyorum bu ne güzel kurabiyeler böyle sizi takibe aldım bende bekliyorum bloguma

Sibelce dedi ki...

kurduğunuz sofralarda pasta ve kurabiyelerde harika.bende şeker hamurunu öğrenmeyi çok istiyorum

hanife dedi ki...

bol kazançlar dilerim elinize sağlık izlemeye aldım selamlar

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Çokkk şekerler:)))
Sevgiler...

sevde dedi ki...

arkadaşlar güzel yorumlarınız beni çok mutlu etti hepinize çok teşekkür ederim