29 Temmuz 2012

İFTAR SOFRAMIZ

Ramazan-ı şerifiniz mübarek olsun
Biraz geçmi kaldım ne ,nerdeyse ortasına geliyoruz ayın ...Sıcaklar ve günlerin uzun olması  iftar programları falan derken malesef bende hiç post girecek fırsat ve özellikli ekleyebileceğim birşey ler olmadı ... Bu gün aile içi iftar soframızın fotoğraflarını paylaşacağım aslında bu soframında çok bir özelliği yok ama yaz gününe uygun kendiniz için çok kolayca hazırlanacak birkaç aksesuarla sofralarımıza günlük şıklık katabiliriz diye düşünüyorum  ....Bu gün ızgara balık yapmaya karar verdik bende son anda balığa uygun bir yaz sofrası hazırlamak istedim  lacivert beyaz renklerini kullanmaya karar verdim kağıt kesme kabartma makinem ile kabarttığım bristol (karton) larımı yelkenli şeklinde kesip peçetelerin üzerine süs yaptım  cam kase içerisine çakıl taşları koyup  su ile doldurdum içerisine mumlarımı yerleştirip birkaçtane canlı çiçek attım sandalyelere beyaz kurdele ile fiyonklar yaptım  işte hepsi bu ..... 







10 yorum:

Akdeniz Kızı dedi ki...

sade ve şık bir masa...gözü yoran detay yok...harika ellerinize sağlık

ümmüabdullah dedi ki...

çok hoş olmuş şekerrr... ellerine,emeğine, fikrine sağlık gülüm. cici sofrada yenilen güzel mamalar afiyet şifa olmuştur inşaallah...arayı fazla uzatmadan bekliyoruz güzelliklerini sunmanı..öpüyor ve sevgilerimi bırakıyorum...:)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdecim,
Balığa uygun deniz konsepli şahane bir masa olmuş.
O güzel manzara eşliğin de.O güzel masa da o nefis lezzetleri yeme şansına ermeyi isterdim.Sizlere afiyet şeker olsun:)
Ellerine emeklerine sağlık canım.
Hayırlı Ramazan dileklerimle sevgiler...

hümeyra dedi ki...

Bu sofraya nasil pek bir özelliği yok dersin Sevde!muhtesem görünüyor bence,bozulmasın diye yemek yiyemezdim sanırım.(kurabiye canavarı gibi yemek yiyen bir aileyiz de biz:))

sevde dedi ki...

atikecim İnşallah olmuştur şifa,sevgilerini hemen aldım zaten ,teşekkür ederim canım

seval ablacım çok teşekkür ederim neden olmasın,kısmet bir gün belkide yeriz birlikte bu masada ...

hümeyracım beğendiğine sevindim ,sizi canavarlar sizi :)) teşekkür ederim canım

sevde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sevde dedi ki...

akdeniz kızı çok teşekkür ediyorum

Seyyah Gül dedi ki...

sevdecim muhteşem gözüküyor masan ellerine sağlık Bayıldım doğrusu zaten oldum olası denizci konseptini çok severim.buda çok zarif olmuş doğrusu

sedaSRC(BiçDikGiy) dedi ki...

çok zarif görünüyo deniz esintili :)

Followupfashion dedi ki...

Harika bir masa.Bu masada yemek yemek de sohbet etmek de eminim çok keyiflidir;)