28 Ağustos 2012

VOLANLI MİNİ PASTA


Enerji dolu  bol programlı günler başladı bizde yazın kavurucu sıcaklarını geride bırakmamızın etkisi ile....
Kısa bir aradan sonra şeker hamurlarıma tekrar kavuştum ve ilk buluşmamızda bir süredir yapmak istediğim volan etkisini maket üzerinde denedim ,daha iyi olabilir ama yinede sonuç fena olmadı,bilmem sizler  mini  pastamı beğenecekmisiniz :) .... Bu arada enerjim yüksek ya bloguma  da birazdaha  zaman ayırıp sizlere  daha fazla fikirler verecek  çalışmalar hazırlayıp sizlerle paylaşmak istiyorum  düşündüklerimi gerçekleştire bilirsem bakalım .....
İşte yaptığım pastamın fotoğrafları





12 yorum:

nursen aksoy dedi ki...

Bayıldım,çok şık bir pasta olmuş..nasıl yapmışlar o volanları merak ettim..

mehtap dedi ki...

harika volanlar,yemeye kıyamam...

Kurabiye Canavarı dedi ki...

Merhaba Sevde'cim...çok şık olmuş pastan bayıldım...eline sağlık...çalışmalarını merakla takipteyim...sevgiler...

MÜNSTER dedi ki...

Sevdem cok basarili olmus pastacik.... Kutluyorum seni güzel kardesim... Sevgilerimle,

hümeyra dedi ki...

Sevde,görüntü muhteşem.Sunum harika.Pembe bir güle de benziyor sanki.Bloguna açken bakmamayı düşünüyorum artık :)Ellerine sağlık

evimbenimatölyem dedi ki...

bu pastayı siz mi yaptınız süper ötesi olmuş:) yeme de yanında yat:) ellerinize sağlık:)

Akdeniz Kızı dedi ki...

süper ....sanki mis gibi çiçek kokusu alacakmışım gibi bir görüntü.....ellerinize sağlık

buke dedi ki...

Sevde ablacım sana hayranım:) çok zarif ve özel.. harika olmuş harika!

Renkli Dünyam dedi ki...

Ellerinize sağlık çok şık ve değişik bir pasta.Selamlar.

Gurme Şirine dedi ki...

çok güzel olmuş...
tan vitrinlik bir süs gibi...
kıyamam ben ona :))
sevgiler...

Seyyah Gül dedi ki...

harika ama aklım volanlarda kaldı nasıl yaptılar acaba
hayırlı günler

ANTPASTA Antalya Butik Pasta ve Kurabiye dedi ki...

Sengul ablanin blogundaki yorumunuzdan buldum bloğunuzu cokta beğendim. Ayrıca minik oğlunuzun meyve suyu jesti çok güzelmiş...