29 Eylül 2012

PEMBE LİLYUMLAR

ay ay ayyyy keyifli bir gün, gece Allahüteala daim etsin inşallah... 
Yazı kaçırmadan bizde tatilimizi yaptık geldik sıcak sahillerden.... Oğluşum kumlarda yuvarlanırken kumdan kaleler yapmaya çalışırken bende dedimki   kumdan pasta yapsam  şeker den lilyumlarımla  süslesem  ne güzel olur lakin meyveli pasta yada çikolatalı pasta yapmaya benzemiyormuş :)  uygun malzeme olmayınca kumdan pasta yapma konusunda  başarı elde edemedim  ama yinede birkaç güzel kare ile yapmış olduğum şeker den  lilyumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Daha öncede hatırlarsanız  beyaz lilyumlar yapmıştım  bu sefer birazdaha büyük ve başka kalıplarla denedim bilmem beğenecekmisiniz ?





3 yorum:

ümmüabdullah dedi ki...

eline sağlık canım..hem çiçek hemde fotolar çok güzell.. ee geldiğinize göre görüşmekde nasipolur inşaallah..öpüyorum canım cümlenizi ve sevgilerimi bırakıyorum..:9

Seyyah Gül dedi ki...

CANIM BENCE GAYET GÜ,ZEL OLMUŞ
ELLERİNE SAĞLIK

modadabirkadin dedi ki...

müthiş olmuş, harika