4 Kasım 2012

BAYRAM SOFRAMIZ

Evet  günün sonuna geldik  yarın hafta başı herkeze hayırlı bir hafta dileyerek başlayayım postuma
pc min yaptığı arıza sonucu bayramda yayınlamak istediğim postum u ancak bugün paylaşabiliyorum sizlerle .Biz güzel yoğun tempolu bir bayram geçirdik misafirlerimizi ağırladık biz ziyaretlerde bulunduk minide bir seyehat yaptık ama bukadar koşturma telaş olunca fotoğraflarda biraz az oldu bayram soframızı hazırlayınca hemen birkaç fotoğraf çekmiştim işte hepsi bukadar ,krapon güllerimi herkes çok beğeniyor bu seferde beyaz yaptım ve soframızı süsledi bu güller(önceki krapon güllerim) yine soft renkler hakim soframda ben böyle seviyorum işte...



6 yorum:

nursen aksoy dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok keyifli bir bayram sofrası olmuş..Sürahiye ve güllere bayıldım..

PETUNYALARIM dedi ki...

Sevdecigim, tekrar gecmis bayramini candan kutluyorum.... Kagittan güllerine bayildim, gercekten sahane olmuslar, ellerine saglik güzel kardesim benim... Sevgilerimle,

Pembe Deniz dedi ki...

Bayılıyorum böyle dingin sofralara.

Bu sofra da öyle olmuş. Dingin ve şık :)

Afiyet olsun

sevde dedi ki...

filiz ablacım çok teşekkür ediyorum,şekerden yapamadığım zamanlar böyle kağıttan yapıyorum gülleri :))....

sevde dedi ki...

nursen hanım ve pembe deniz beğenmenize sevindim ,çok teşekkür ediyorum sevgiler

Ilhan Ucer dedi ki...

Çok zevklisiniz. Sofra süper. Tam bayram sofrası olmuş. Elinize sağlık.