18 Kasım 2012

PARİS ESİNTİSİ :))

Güzel dostlukların olduğu mutlu bir haftasonu diliyorum herkese ...
Ben bu gün çok keyifli bir gün geçirdim yıllardır (görüşmek isteypite görüşemediğim) okul arkadaşım ve uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarımla birlikte (birkaç gelemeyen arkadaşlarımız olsada ) bizim evde toplandık.... neşe içinde bol bol sohbet ve vaktin nasıl geçtiğini anlamadık ....Sofra hazırlarken bir tema seçersem göze daha iyi hitap edebiliyorum, arkadaşlarıma macaron yapmak istiyordum burdan yola çıkarak hafiften bir paris havası estireyim dedim gerçi çok detaya girmedim ama ...Pembe ,beyaz,krem tonları güller ve eyfel ..arkadaşlarım beğendi sizlerde beğencekmisiniz bakalım işte soframdan kareler...



                                              eyfel kurabiye ve gül ile süslediğim yaşpastam

                                      minik tartoletler pasta kreması ve hindistan cevizi ile
                                          cup ların içinde  ganaj ile harmanlanmış çerezler
                                                       karışık kırmızı meyveler suyu
                                                          çilek aromalı macaronlarım


                                                    hazırladığım  eyfel etiketli çikolatalarım

21 yorum:

Simge Keskin dedi ki...

İnanılmaz bir masa olmuş,her bir detay harika.. Ellerinize sağlık!

mehtap dedi ki...

çok şık bir sofra..

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Bu ne muhteşem sofra .. Aklım kaldı. Ne güzel bir uğraş. Ben bu enerjiyi kendimde bulamıyorum. Çok yorucu geliyor bana. Yaşlanıyorum belli :)

nursen aksoy dedi ki...

Bayıldım,bu ne kadar emek..Süper olmuş ellerinize sağlık..

marifet ellerimizde dedi ki...

sevde yine enfes bir sofra....tebrik ederim canım benım..

PETUNYALARIM dedi ki...

Sevdem döktürmüssün masallah... Ellerine, zevkine saglik güzel kardesim... Sevgilerimle, cok öptüm...

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

yine enfes bir sofra olmus. ince bir zevkin eseri oldug cok belli..

ruveyda dedi ki...

Sevde abla ya inanılmazsın!
masallah... Sena ile olan okul arkadaşlığımı seninkiyle değiştirmek ve gelecek seneki toplantıya gelmek istiyorum olmaz mı :P kaç rakam oynamam lazım nufus kağıdımda? :)))

ruveyda dedi ki...

Sevde abla ya inanılmaz güzel görünüyor sofra... masallah!
Sena ile olan okul arkadaşlığımı seninki ile takas edip, gelecek seneki toplantıya ben de gelsem nasıl olur :P
soyle şimdi kaç rakam oynamam lazım nufus kağıdında :)))

sevde dedi ki...

Simgecim çok teşekkür ederim.

Mehtapcım teşekkürler canım.

Gülsüm hanım cok teşekkür ederim
sizin yaptığınız güzelliklerede az emek vermiyorsunuz ....

Nursen hanım cok teşekkür ediyorum

Zeynepciim canım teşekkür ediyorum sana ve güzel kuzulara kocaman sevgiler ...

Filiz ablacım senin gibi yapamam ama ...güzel yorumuna çook teşekkür ederim

Aysuncum cok teşekkür ediyorum beğenmene çok sevindim sana ve kayraya kocaman sevgiler benden...

Rüveydaaaa çok güldüm canım bi ekleme yapmana gerek yok ben seni sınıf değil ama okul arkadaşımız der guruba katarım :))) canım çok teşekkür ederim

Seyyah Gül dedi ki...

MUHTEŞEM BİR MASA
HARİKA
ELLERİNİZE SAĞLIK
ELLERİN DWERT GÖRMESİN

Alfabenin E Harfi dedi ki...

Muhteşeeem bi hazırlııık ♥
Bende istiyoruum ama yaaa =((
O masayı öylece bana veriiin =)))
Elinize sağlıık gerçekteeen ♥

bir kase lezzet dedi ki...

canım bloğunda sörf yaptım harika.
ellerine sağlık.

Damla Başer (Kurabiye Atölyesi) dedi ki...

Bloğunuz çok güzel tam bana göre süslemeler de :)

çeşnici Handan dedi ki...

Çok şık ve zevkli bir masa olmuş. Masadaki herşey birbirinden güzel sunumlar ve süslemeler harika hepsine bayıldım zevkine ellerine sağlık.

neslice tarifler dedi ki...

Hepsi harika görünüyor. Pembe ve beyaz pastana bayıldım. Heleki bir de Eyfel olunca.. Ellerine sağlık tatlım.

sevde dedi ki...

sevgili seyyahgül,alfabenin e harfi,birkase lezet,damla başer,çeşnici handan ve neslice tarifler güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdecim,her zamanki gibi zarif şık ve nefis lezzetlerle donanmış bir masa hazırlamışsın.
Eyfel kule temalı pasta ve tabii üzerindeki zarif gül harika ötesi
Ellerine sağlık.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

cok güzel bir masa gerçekten llerınıze sağlık bu küçük kaşıklı çerezlikler cok güzel nerden acaba

sevde dedi ki...

seval ablaıcım güzel yorumun beni çok mutlu etti çok teşekkür ediyoeum

sevde dedi ki...

sevgili unknown ziyaetin güzel yorumun için teşekkür ederim ..
çerezlikler aslında mırra bardağı porland dan almıştım kaşıklardan emin değilim bernardo olabilir ama bir çok züccaciyeci de görüyorum...