13 Aralık 2012

SICACIK BİR ÇAY SOFRASI

Bu soğuk havalarda içimizi sıcacık çay ve arkadaşlar eşliğinde güzel sohbetlerle ısıtmak lazım değilmi ? :) ben öyle yaptım içimizi açacak bir renk seçtim (eflatun ) elimdeki imkanlar olanlarla eflatun ve tonlarını kullanarak ikram ve servislerimi hazırladım aslında çok fotoğraf yok elimde ama olanları bir araya getirdim ve birde dünkü ikramlarımın içinde en pratik ve beğenilen bir tarifi paylaşmak istedim sizlerle bu gün fotoğraf ve tarifimi ekleyip kaçıyorum ben :)
 


KAR TOPU
1kutu 200 gr süt kreması
200 gr süt tozu
1 su bardağı hindistan cevizi
4 kaşık toz şeker

Tüm malzemeleri derin bir kaseye döküp karıştırıyoruz  koyulaşana kadar buzdolabında bekletiyoruz
yaklaşık 3 saat  (geceden de yapıp sabaha kadar bekletebilirsiniz ) elimizle yuvarlayıp  hindistan çevizine buluyoruz (içine koyduğumuz hindistan cevizinden bir miktar bulamak için ayırabiliriz )

9 yorum:

REÇELİM dedi ki...

tek kelime mükemmelllllllll:)
sevgiler.

ANTPASTA Antalya Butik Pasta ve Kurabiye dedi ki...

Çok şık görünüyor ellerinize sağlık

nursen aksoy dedi ki...

Ellerine sağlık canım,seneler önce bende yapmıştım..Hatırlatın banaçççok nefis bir lezzetti..

Kurabiye Canavarı dedi ki...

Sevde'cim masan harika görünüyor...ellerine sağlık...zerafet detaylarda gizli.. sevgiler...

Damla Başer (Kurabiye Atölyesi) dedi ki...

tam bana göre olmuş :) ellerinize sağlık

ANTPASTA Antalya Butik Pasta ve Kurabiye dedi ki...

Mutlu yıllar

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Muhteşem bir masa,eline emeğine sağlık Sevdecim.
Sağlık huzur başarı mutluluk dolu yeni bir yıl diliyorum canım.
Sevgiler...

Nihan dedi ki...

sevce hanım bu tarif ve sunum bir harika ellerinize sağlık

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

merhabalar herşey nekadar şık nekadar özenli :)
bayıldım tek kelimeyle.
banada beklerim izleyicim olursanız mutlu olurum görüşmek ddileğiyle sevgiler...
http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/