9 Ocak 2013

BEYAZ ÇİÇEKLER

Yine ara uzadı  paylaşmak istediğim çok şey var fakat zamanı yettiremiyorum  galiba ...
Kar sebebi ile 2 gündür evden çıkmayınca bende çalışmalarımı derleyip toplamaya vakit
bulabildim anca .
Geçen zaman içerisinde ben kendimi çiçek yapmaya verdim bir yandan şekerden bir yandan da kağıttan çiçekler yapıyorum ....  Bu gün  şeker hamuru çiçeklerimi şöyle bir düzenleyip pasta üzerinde nasıl görünür diye fotoğraflayıp sizlerle paylaşmak istedim yakında farklı çiçek çalışmalarımı da paylaşacağım sizlerle.... çiçeklerimin ufak tefek eksiklikleri varmış bende fotoğraflarda fark ettim  artık düzeltmeden  eksikleri ile yayınlıyorum fotoğrafları...
Herkese hayırlı ,güzelliklerle dolu günler diliyorum




8 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Çiçekler harika olmuş. Sepet içerisinde düzenlemesi de çok zevkli! Ellerinize sağlık!

bir kase lezzet dedi ki...

bayıldım vede seni özledim.
ellerine sağlık:)

Kurabiye Canavarı dedi ki...

HARİKA OLMUŞLAR SEVDE'CİM ELİNE KOLUNA SAĞLIK ARKADAŞIM...BAYILDIMM

Pasta sarayim dedi ki...

Sepette yaptigin, ve bundan önceki cicekler muhtesem olmus, ellerine saglik canim.Sevgiler..

Atike Momini Ziya dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK. DEMEK FAZLA ZAMAN KAYBETMEDEN YAPMIŞSIN...MÜTHİŞ OLMUŞ... YAPACAKLARIN İÇİN SABIRSIZLANIYORUM GÜLÜM... :)İÇTEN SEVGİLER...

Bitli Turist dedi ki...

Bütün sofralarınızı, pastalarınızı, süslemelerinizi tektek inceledim ve bayıldım. Ellerinize sağlık çok güzeller... :)

çiçek dedi ki...

çok butik ve estetik çalışmalar, gerçekten hayran kaldım. renklerin hafifliği çok tatlı

PETUNYALARIM dedi ki...

Sevdem, sahane olmus ciceklerin... Seninle gurur duyuyorum...:) Postunu biraz gec gördüm ama gördügümde "iste budur" dedim... Calismalarina devam et güzel kardesim... Sevgilerimle,,,,