8 Şubat 2013

ÇİFTLİK PARTİ

Veee 3. yaş günümüzü kutladık ...
Artık dahabir büyüdük kutlamaların farkına vardık heyecanlandık sevindik mutluluğumuzu paylaştık .....
Temamı bir süre önceden kararlaştırmıştım konu belli oluncada yapacaklarım az çok kafamda sıraladım böyle oluncada uygulama hazırlık kısmı çok zorlamadı beni  sadece bazı malzemeleri bulmakta zorlandım hatta bulamadım artık soframızda olduğu kadarı ile çiflik havası estirdik :)
oğlum pastasını çok beğendi annem gülen inek yapmış bana diye  .....
Bu gün bol fotoğraflı bir post olacak daha sonra bazı tariflerimi paylaşacağım sizlerle ...
Burdan beni ve oğluşumu yanlız bırakmayan mutluluğumuza mutluluk katan yaş günümüze katılan ve telefon -mesaj yolu ile ulaşan tüm arkadaşlarıma, yakınlarıma, dostlarıma gönülden teşekkür ediyorum ...


 







14 yorum:

nohut oda dedi ki...

şahane düşünülmş herşey elinşze filrinize sağlık..daha cok ayrıntı ve görsel olsa cok daha sevinirim hepsi ilham verici..
yeni yaşı hayırlı olsun bilal beyin:)

sevde dedi ki...

nohut oda çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için ..... sevgiler

Hayatın Tatları dedi ki...

tema süper ve herşey çok güzel düşünülmüş. ellerinize sağlık :)

Kurabiye Canavarı ŞEYDA dedi ki...

Sevde'cim oğluşunun 3.yaşını kutluyorum canım. Allah damatlıklarını da göstersin inşallah. Detaylar harika olmuş bayıldım hepsine, ellerine sağlık. Her şey alışılmışın dışında ve sıradan değil çok beğendim. Tekrar nice senelere diyor küçük Bilal in doğum gününü kutluyorum.

sevde dedi ki...

çok teşekkür ederim hayatın tatları :)

sevde dedi ki...

şeydacım çok naziksin canım beğendiğine sevindi ederim ...beğeni ve iyi dileklerin için çok teşekkür ederim .

Sibelce dedi ki...

senin konseptlerine bayılıyorum :) blogunda gezerken insan sıkıntısını atıyor. baktığım postlara tekrar tekrar bakıyorum.ellerine sağlık :)

Sibelce dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
sevde dedi ki...

sibelce çok teşekkür ederim,keyif alıyorsanız ne mutlu bana ..sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdecim,ellerine emeklerine sağlık,herşey güzel ötesi muhteşem olmuş.
Oğluşuna ve sizlere ailece hep birlikte geçireceğiniz nice sağlık huzur mutluluk dolu yıllar diliyorum.
Ve sizlere sevgilerimi bırakıyorum...

PETUNYALARIM dedi ki...

Sevgili Bilal`e nice mutlu, saglikli, basarili bir ömür diliyor ve onu gidisindan öpüyorum... Senin de ellerine, emeklerine, fikrine saglik Sevdem... Sevgilerimle, mutlu kal, huzurlu kal...:)

Saliş Butik Pasta dedi ki...

Mutlu yillar rabbim saglikli sihatli bir omur nasip etsin sevgiler canim

AYŞE GÜNEY dedi ki...

Sevdecim senin fikirlerine masa dizaynına hayranım. Harika işler çıkarıyorsun. Ellerine sağlık. Oğluşunun yeni yaşı bütün güzellikleride beraberinde getirsin inşallah!...

modadabirkadin dedi ki...

allah bağışlasın oğlunuzu, allah size hep mutlu günlerini göstersin. tüm hazırladıklarınız harika görünüyo, emeğinize sağlık.