3 Mart 2013

KUŞ KAFESİ PASTA

Hayırlı mutlu güzel bir hafta geçirmeniz  temennisi ile ...
İç ferahlatacak renk ve görüntüsü olan bir pasta hazırladım gerçi istediğim muntazamlığı sağlayamadım çünkü bazı denemeler yapıp biraz risk aldım (denemeden tecrübe olmaz dimi ama :) ) sizinle paylaşmaktada geciktim bu pasta yapılalı 1 ayı geçti , pastayı annem için hazırlamıştım süpriz yaşgünü pastası ve kutlaması ...biz kutlamamızı yaptık yedik içik eğlendik, bu arada yaşgünü kutlamasına ev sahipliği yapanlar katılan tüm dostlar kendilerini bilirler tekrar çok teşekkür ederiz :)

 
 

7 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

harika olmuş...ellerine emeklerine sağlık canım:)))))))))

Alfabenin E Harfi dedi ki...

Tek kelime ile süper maşallah ♥

Seyyah Gül dedi ki...

NASIL GÜZEL GÖZÜKÜYOR
ELLERİNE SAĞLIK CANIM
HAYIRLI GÜNLER

Esen Can dedi ki...

Nasıl güzel, nasıl zarif ve nasıl da kusursuz (bence)
Ellerinize sağlık, hayranlıkla baktım, annenize de nice güzel yaşlar olsun :)

SEVGİLERİMLE dedi ki...

off offf...harika,ellerinize sağlık,

keyifli bir gün diliyorum,

sevgilerimle...

Kurabiye Canavarı ŞEYDA dedi ki...

Harika olmuş canım ellerine sağlık...özellikle yerde duran minik kuşa bayıldım....en kısa zamanda bende bir kafes pasta modeli yapmak istiyorum.. Sevgiler...

modadabirkadin dedi ki...

çok çok güzel , estetik , ellerinize sağlık :)