16 Mart 2013

YİNE GÜLLER VE YAŞGÜNÜ

Baharın güzelliğinde mutlu günler dilerim herkeslere ,her ne kadar bugün soğuk ve  yağışlı bir hava olsada :))....
Bende pembiş pembiş güller pastalar yaptıkça dahada bir mutlu oluyorum, canım arkadaşımın minik prensesine doğumgünü için  güllü kelebekli punlı bir pasta hazırladım ve buna uygun kurabiyeler ve misafirler için şeker bilezikler  ...oldukça romantik ve cici oldu tepkiler beğeniler de tezahurat şeklinde olunca tahmin edin artık benim keyfimi :))





7 yorum:

Saliş Butik Pasta dedi ki...

Çok güzel sevdee güllerinnn

sevde dedi ki...

çook teşekkür ederim saliş butik pasta :)

Güzel Gül dedi ki...

ne güzel olmuslar yaaa bayildim

Mein Blog/Blogum

PETUNYALARIM dedi ki...

Canim benim, emeklerine saglik.... Sevgilerimle, güzel kardesim...

Nita dedi ki...

Yaratıcılığınızı tebrikler!
Öpücük.
Nita

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevdecim,ellerine emeklerine sağlık.
Pasta ve herşey çokk güzel ama şeker bilezikler fikrin süperrr:)
Sevgiler...

Atike Momini Ziya dedi ki...

sevdeciğim çok çok güzel olmuş... tüm tezahüratı sonuna kadar haketmişsin güzelim...ellerine emeklerine sağlık arkadaşım.. öpüyorum kocaman ve sevgilerimi bırakıyorum.. :)