19 Mayıs 2013

SİYAH GÜL TEMALI YAŞGÜNÜ PARTİSİ

Hayata nekadar bağlıysam sanada o kadar bağlıyım 
 siyah gülün manası ile sizlere merhaba diyeyim

Oldukça gecikmiş bir post , daha iyi fotoğraflara ulaşabilmek için beklettim ve sonunda sabredemeyip elimdeki fotoğraflarla yayınlamaya karar verdim ...

Canım arkadaşımın eşi için süpriz bir parti hazırladık  ve gerçekten çok özendik  benim koşturduğum kadar arkadaşımda koşturdu ve  sonuç bizim içimize çok sindi  araya biraz sağlık problemleri girince ufak tefek eksikliklerimiz oldu ama onlarıda hoşgördüklerini biliyorum ...

Nerden yola çıktık ve neler yaptık kısaca paylaşayım sizlerle arkadaşımın isteği üzerine siyah ve gümüş rengini kullanmaya karar verdik  pastamızın üzerinde siyah gül ve pusula kullandık pusula merakı olan bir eşe,uygun olur diye düşündük  siyah gülün manasını da bilince (hayata ne kadar bağlıysam sanada okadar bağlıyım ) pasta ve concept oldukca  etkileyici oldu ..  siyah 2 tane gül topu hazırladım yüzlerce minicik kağıttan güller yaparak oluşturdum 
ve saksılrın içine yerleştirdim  ve badem şekerleri ile  doldurduk hem dekor hem şık bir sunum oldu ...beze kulesi  hazırladık bezeleri gümüş boya ile parlattık hafif  hafif .. damask  desenleri ile kabarttığım kağitlardan  büfe kartları hazırladık yine damask desenli kağıt ve gümüş damask kabartma kağıtlarımızla  50 adet tavandan sarkan balonlarımızın ucuna süs yaptık .. içecek büfesinin arkasına tavandan sarkan saten kurdelelerle  şık bir fon oluşturduk ..misafirlere gecenin sonunda dağıtılmak üzere kulahlar içine hazırlanmış badem ezmeleri ni yine temaya uygun olarak suleyip hazırladım ... açık büfe için ayna  servislerimizi hazırlattık ve çok şık durdu  ....tüm hazırlıklar bitti ve mekanımızı süslemek  için el birliği gerekti  arkadaşlarımla birlikte yoğun bir  koşturma içerisinde vaktinde tamamladık  hazırlıklarımızı ...evet herşey çoook güzel görünüyordu  ...o koşturma  içerisinde  benim hiç aklımdan çıkmayansa, rahatsız olan boğazımı  iylestirmek için   canım arkadaşımın bana hazırladığı nefis bitki çayları   :) hala sıcacık mis kokusunu hissediyorum ...

bolca fotoğraf sizlere  ....

















2 yorum:

Petek Uluğ Peteğin Keyif Dükkanı dedi ki...

Siyah beyazın asaleti ile gül birleşmiş harika olmuş...

modadabirkadin dedi ki...

yine çok güzel her detay, ellerinize sağlık. bu arada umarım iyileşmişsinizdir.