5 Mayıs 2013

YİNE BİR YAŞ GÜNÜ YENİ BİR YAŞ GÜNÜ

Yoğun tempolu bir mayıs ayı başdı benim için ...
Mayıs ayının ilk pastası nı  oğlumun en sevdiği arkadaşlarından biri olan Alp e hazırladım  yazı anımstan bu günere uygun olur diye  deniz ve yelken teması uyguladım, pastamızı keyifle hazırladık  hazırladık diyorum çünkü oğlumda çok heyecanlıydı arkadaşının pastası için  bir an yanımdan ayrılmadı  pastanın süslenme aşamasında  minik kuzum dan oooo.....vay vayy..... şeklinde değişik değişik tzahuratlar  sesler geliyordu :)  pastamızı tamamladık biz sonuçtan  memnun kaldık . Alp e birde pastasına uygun peçetelikler hazırladım birde  flama ... Alp'imizde pastasını görünce çok beğendi  bu da benim için herşeye değerdi ...

Harika bahar günlerinin tadını keyfini çıkarmanız tememnnim ile hayırlı bir hafta diliyorum sizlere ...





2 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

sen süpersin arkadaşımmmmmmmmmmmmmm

modadabirkadin dedi ki...

yine çok zarif ve şık olmuş pasta ve herşey. ellerinize sağlık