12 Temmuz 2013

ÇOK ÖZEL BİR BABY SHOWER ÇÜNKÜ.....

Biz çok heyecanlı bol tempolu günler geçirdik ve geçirmeye devam ediyoruz ve bu sebepten blog paylaşımlarımın arası açıldı  aslında bu süreç içerisinde paylaşacağım çok şeyler var yavaş yavaş sıraya koyup  paylaşırım inşallah

Bu arada unutmadan hepimizin ramazanı şerifi mübarek olsun

Bu gün çoook özel bir baby shower hazırlıklarımı paylaşacağım sizinle, çok özel çünkü ben teyze oldum :))
minik prensesimiz gelmeden önce anneye sürpriz bir organizasyon düzenledik ev ortamı akraba yakın dostlarla birlikte keyifli bir gün geçirdik
 detay yazmaktansa bol fotoğraflarla hazırlıklarımı paylaşayım ne dersiniz ? :)



Anı defterimiz



                                              Masa üzerine sarkan gül toplarımız

                                                                İşte pastam  :)



                                                             Reyhan şerbetimiz


                                                  lavantalı ve güllü macaronlarım



                                                        Küp şekerlerimizide süsledik :)

5 yorum:

Simge Keskin dedi ki...

Herşey harika olmuşşş...Ben de istiyorum :)) Allah analı babalı büyütsün!

Filiz Bircan dedi ki...

O guzel kardesin anne mi oldu? Cok sevindim Sevdem.... Allah anali babali büyütsün. Annecigini de kutluyorum. Hazirliklarinin her birinden simsicacik sevgini hissedebiliyorum, ellerine, zevkine saglik... Hersey, hele de pasta sahane olmus... seni kutluyorum ve alnindan öpüyorum canim benim. Sevgilerimle.... Hayirli Ramazanlar

serpil pustu dedi ki...

mükemmel bir pasta ve sofra harikasın!:)

serpil pustu dedi ki...

ben bebek senin sanmıştım:)allah analı babalı büyütsün:)

sena koparan dedi ki...

Filiz ablacim cok tesekkur ederim dusuncelerin ve dileklerin icin. Bende seni opuyorum gorusmek dilegiyle sevgiler...