1 Aralık 2013

PRENSES'E YAS GÜNÜ

 Herkes lere  mutlu bir hafta diliyorum..
 Ben bu haftaya hayırlı huzurlu mutlu ve keyifli bir giriş yapıyorum  biraz yorgun olduğumu itiraf edebilirim, bütün güzellik o yorgunluğun altında yatıyor ama :)

2.5 gün içerisinde yetiştirilmesi gereken bir yaşgünü organizasyonu hazırlama teklifi  aldım. Dünyalar tatlısı ,şekermi şeker , minik kızımız için ,bu güzellik kırılırmı  asla seve seve  kabul ettim . Bu işin üstesinden geleceğime inanıyorum  ancak  bukadar az zaman içinde tek başıma mümkün değil   10 kişilık  bir kadro oluşturup tüm arkadaşlarımızla gece gündüz uyumadık çalıştık ve hepimizin içine sinen bir görüntü ortaya çıkarttık. benim içinde çok büyük bir deneyim oldu  ...
Tatlı kızımızın yaşgünü temasını biricik ailesi belirlemiş prenses temalı pembe ve içerisinde güller barındıran bir çalışma talep ettiler ...işte bu tema çok keyifli ...
Tüm duygularımı çalışmalarımı burda anlatmaya devam etsem inanılmaz uzun bir post olur en iyisi burda bırakıp fotoğraflarla nokta yı koyalım  .. Ama fotoğraflardan önce bu kısa süre içerisinde benimle birlikte aynı özveri ile gece gündüz yanımda olan   tüm arkadaşlarıma bu arkadaşlarımın ailelerine de gönülden  teşekkür ediyorum ....Bu deneyimi bize yasatan hazırlıklarımız esnasında bize kolaylık, destek sağlıyan bu güzel aileye bir kerede burdan teşekkür etmek isterim. Minik prensesimize de rabbim ailesi ,sevdikleri ile beraber huzurlu,mutlu nice güzel yıllar nasip etsin


















.

3 yorum:

Akdeniz Kızı dedi ki...

ne güzel olmuş, ellerinize sağlık

Pie Kurabiye dedi ki...

Cook basarili olmus.Tebrik ederim.

Cigdemrevnak Tinmaz dedi ki...

Tek kelimeyle Harika...